Ver. Arabische Emiraten

Regio's in Ver. Arabische Emiraten

Bekijk alle regio's
    Bekijk alle regio's

Sorteren

accommodaties Ver. Arabische Emiraten met handdoeken(service)

Reviews over accommodaties in Ver. Arabische Emiraten

Fantastisch. Graag nog een keer.

Bos
      4-11-2018

Een fantastisch hotel met personeel dat alles voor je doet met een grote glimlach op hun gezicht. Hotelkamer zeer ruim met een hele mooie badkamer. Een heerlijk bed. Wij keken uit op de energiecentrale, maar daar heb ik mij niet aan gestoord. Ontbijtbuffet heel erg goed. Alles wat je je maar kan wensen tot indiaas eten aan toe.

Prijs/kwaliteit top!

Rob
      1-11-2018

Goed, schoon hotel.

Ontbijt prima en Personeel vriendelijk.

Wel miste mijn partner een föhn op de kamer.

Veel brutale Chinezen maar daar kan het hotel niets aan doen.....

Huur een auto want ligt ver van centrum. (Alles in Dubai ligt ver uit elkaar)

Prijs kwaliteit top.

Excelent

Marina En Peter
      29-9-2018

Super aardig personeel hele schone kamer prima eten

Adembenemend mooi

Friedi Horvath
      26-8-2018

Dubai is betaalbaar. Het resort ligt buiten Dubai. Hotel regelt taxi vervoer naar Dubai centrum voor een goedkope prijs. was er met Partner, zoon schoondochter die 6 mnd zwanger was en kleinzoon van 15 maanden. Zeer goede service heerlijk eten en voor de kids genoeg animatie. huisje met zeezicht. zeer vriendelijk personeel. Dubai adembenemend mooi. Wij hebben genoten

Prijsknaller voor Dubai

Eric de Bruijn
      11-8-2018

Golden sands 3 is een uitstekende maar let op budget bestemming .Het hotel is schoon en de appartementen zijn groot schoon en van alles voorzien .airco tv koelkast diepvries kortom alles is aanwezig.Het is de perfecte basis voor uitstappen in Dubai.Het ligt wel tussen andere hotels in .Het ligt in het oudere gedeelte Burj Dabai.Voor het geld van een budgetreis kan je van hieruit uitstapjes maken.Wij huren altijd een auto die wij gelijk na de landing meenemen op het vliegveld .Huur auto voor 8dagen incl all risk verzekering rond de 200 euro en de benzine lost 40 ct per liter😄.

Het strand ligt op 10 min rijden en het mooie strand met foodtrucks en eettentjes Kitebeach is aanrader.

Kortom verwacht niet het Dubai van de tv bij je hotel maar voor een mooie prijs kan je van hieruit overal heengaan alles binnen 30min te bereiken en geloof me ik heb ook in het dure Marina gebied gezetten maar is 5 keer zo duur en ja inderdaad veel luxer .