Ver. Arabische Emiraten

Bekijk alle regio's

Sorteren

accommodaties Ver. Arabische Emiraten met balkon / terras

Reviews over accommodaties in Ver. Arabische Emiraten

Fantastisch. Graag nog een keer.

Bos
      4-11-2018

Een fantastisch hotel met personeel dat alles voor je doet met een grote glimlach op hun gezicht. Hotelkamer zeer ruim met een hele mooie badkamer. Een heerlijk bed. Wij keken uit op de energiecentrale, maar daar heb ik mij niet aan gestoord. Ontbijtbuffet heel erg goed. Alles wat je je maar kan wensen tot indiaas eten aan toe.

Adembenemend mooi

Friedi Horvath
      26-8-2018

Dubai is betaalbaar. Het resort ligt buiten Dubai. Hotel regelt taxi vervoer naar Dubai centrum voor een goedkope prijs. was er met Partner, zoon schoondochter die 6 mnd zwanger was en kleinzoon van 15 maanden. Zeer goede service heerlijk eten en voor de kids genoeg animatie. huisje met zeezicht. zeer vriendelijk personeel. Dubai adembenemend mooi. Wij hebben genoten

Prijsknaller voor Dubai

Eric de Bruijn
      11-8-2018

Golden sands 3 is een uitstekende maar let op budget bestemming .Het hotel is schoon en de appartementen zijn groot schoon en van alles voorzien .airco tv koelkast diepvries kortom alles is aanwezig.Het is de perfecte basis voor uitstappen in Dubai.Het ligt wel tussen andere hotels in .Het ligt in het oudere gedeelte Burj Dabai.Voor het geld van een budgetreis kan je van hieruit uitstapjes maken.Wij huren altijd een auto die wij gelijk na de landing meenemen op het vliegveld .Huur auto voor 8dagen incl all risk verzekering rond de 200 euro en de benzine lost 40 ct per liter😄.

Het strand ligt op 10 min rijden en het mooie strand met foodtrucks en eettentjes Kitebeach is aanrader.

Kortom verwacht niet het Dubai van de tv bij je hotel maar voor een mooie prijs kan je van hieruit overal heengaan alles binnen 30min te bereiken en geloof me ik heb ook in het dure Marina gebied gezetten maar is 5 keer zo duur en ja inderdaad veel luxer .

Geweldig hotel

Dimi
      19-7-2018

's Morgens toegekomen (nachtvlucht), inchecken was op 15 minuten gebeurd ('s middags wel aanschuiven blijkbaar om in te checken, ook al zijn er een 6 tal balies)

Boek Imperial kamer!!! (€3800, 2pers, 7 dagen) aparte checkin, gevarieerd ontbijt met drank, middag snack/lunch met drank, vanaf 17u gratis drank (fris+alcohol) aan strandbar, avondsnack met drank

Kortom, via imperial krijg je eigenlijk een volpension!

Elke dag gratis Aquapark en aquarium in hotel.

Hotel is zéér proper, zowel in de kamer als rest van hotel, housekeeping = top!, personeel zéér vriendelijk en heel bekwaam.

Voor kids is er animatie voorzien, dagelijkse activiteiten, alsook apart gedeelte in het hotel waar je kind kan spelen (niet gratis, tenzij imperial)

Eten is er voor ieder wat wils (+15 restaurants!), voor buffet geldt kom op tijd (voor drukte)

Ga je buiten hotel, neem Echte taxi! geen uber variant want 4x zo duur!

Dit is Dubai, wil je budgetvriendelijk ga dan niet hier, zou toch iedereen moeten weten?!

Geweldig!

Wendy
      12-7-2018

Echt een super verblijf met kinderen. We hadden het appartement, ideaal.

Oa keuken, aparte slaapkamer ( met schuifdeur) bad en grote douche, apart gastentoilet.

Iedere dag een stuk of 10 flesjes water in onze kamer gekregen.

Prijzen voor drankjes etc schrikbarend hoog ( voor de rest niet in Dubai maar in t hotel dus wel.. cola €8, biertje €12 ( verder ook nergens te krijgen in Dubai behalve in de hotels die alcohol mogen schenken) water grote fles €12....

We hadden half pension geboekt hierbij krijg je vouchers waarbij je kunt kiezen tussen lunch of diner ( erg handig! Eten is heerlijk trouwens)

Er is een kleine supermarkt op het complex maar heeft geen standaard producten dus wij namen de cola etc mee bij de grote shoppingmalls.

Heerlijke zwembaden en hele goede service. Taxi’s spotgoedkoop dus wij trokken er bijna elke avond wel op uit ( verder is er s avonds ook niet zoveel te doen bij t hotel)

Echt een aanrader!