Sorteren

accommodaties Ver. Arabische Emiraten met balkon / terras

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over accommodaties in Ver. Arabische Emiraten

Geweldig!

Wendy
    12-7-2018

Echt een super verblijf met kinderen. We hadden het appartement, ideaal.

Oa keuken, aparte slaapkamer ( met schuifdeur) bad en grote douche, apart gastentoilet.

Iedere dag een stuk of 10 flesjes water in onze kamer gekregen.

Prijzen voor drankjes etc schrikbarend hoog ( voor de rest niet in Dubai maar in t hotel dus wel.. cola €8, biertje €12 ( verder ook nergens te krijgen in Dubai behalve in de hotels die alcohol mogen schenken) water grote fles €12....

We hadden half pension geboekt hierbij krijg je vouchers waarbij je kunt kiezen tussen lunch of diner ( erg handig! Eten is heerlijk trouwens)

Er is een kleine supermarkt op het complex maar heeft geen standaard producten dus wij namen de cola etc mee bij de grote shoppingmalls.

Heerlijke zwembaden en hele goede service. Taxi’s spotgoedkoop dus wij trokken er bijna elke avond wel op uit ( verder is er s avonds ook niet zoveel te doen bij t hotel)

Echt een aanrader!

gastvrij, centraal, modern

Linsey
    30-4-2018

erg behulpzaam personeel.

Al wat ouder maar nog steeds netjes en goed

Geert van kempen
    1-5-2016

Misschien niet extravagant luxe maar wel mega grote appartement en iedereen is vriendelijk. Ligging is goed en gratis vervoer naar allerlei locaties