Sorteren

Reviews over accommodaties in Ver. Arabische Emiraten

3 sterren! goede service en schoon. gewoon prima

Jurgen den Uijl
    8-4-2018
    GEEN 5 sterren! Wel prima en meer 3 sterren. Service is fantastisch! Men doet erg hun best en zijn vriendelijk. Ontbijt is erg simpel maar prima, even de maag vullen om daarna in het naastgelegden Emirates mall te lunchen. Wel luide nachtclub beneden die elke dag tot 3 uur snachts draait. Wij zijn van de 4e verdieping naar de 11e verhuist ivm overlast, op de 11e hoorde je er niks van. Hotel is schoon en prima voor weekje dubai, verwacht geen luxe maar wel gratis wifi en airco.

Zeer goed en goedgelegen hotel

Smetske
    3-4-2018

Service zoals je van een Hyatt kunt verwachten. Groot, mooi, goed onderhouden hotel. Vriendelijk personeel. Lekker en gevarieerd eten. Mooie grote tuin en leuk zwembad. Ideale ligging t.a.v. Dubai-stad.

Minpunten : eigen regels worden niet nageleefd: dresscode wordt niet opgevolgd, ligstoelen aan het zwembad zijn voor 9 uur benomen (gereserveerd) zodat je na je ontbijt geen plaats meer kunt bemachtigen in de schaduw of onder een parasol. Het supplement voor een club-creek kamer is enkel zinvol voor diegenen die graag gratis alcoholische dranken drinken. Buiten deze service van 18 tot 20 u. is de kamer identiek aan een gewone kamer.

Al wat ouder maar nog steeds netjes en goed

Geert van kempen
    1-5-2016
    Misschien niet extravagant luxe maar wel mega grote appartement en iedereen is vriendelijk. Ligging is goed en gratis vervoer naar allerlei locaties
Ver. Arabische Emiraten scoort een 8,1 uit 10, op basis van 579 reviews