Ver. Arabische Emiraten

We hebben een aantal aanbieders voor Ver. Arabische Emiraten voor je op een rij gezet:

Regio's in Ver. Arabische Emiraten

Bekijk alle regio's
    Bekijk alle regio's

3-sterren accommodaties Ver. Arabische Emiraten

Reviews over accommodaties in Ver. Arabische Emiraten

Redelijk, maar niet nog een keer

Anoniem,
      24-1-2019

Drie metrostations zijn op loopafstand (Al Fahidi, Burjuman, ADCB) let wel het is zeker 15-20 minuten lopen. Voor rust zou ik dit hotel niet kiezen, het is er erg druk. Gelukkig waren de kamers niet gehorig, alleen als mensen hard op gang aan het praten en langsliepen hoor je dat wel duidelijk. Bij het ontbijt kon ik vaak geen tafel vinden en zat met andere mensen aan tafel. Ook waren vaak de kopjes/borden/glazen op. In het weekend is het nog drukker. Het ontbijt is redelijk, er is van alles wat. Kamers zijn goed. Elke dag kreeg je twee flesjes water en wat vooral fijn was dat je koffie/thee kon maken. Personeel is erg behulpzaam. Het hotel biedt gratis bus shuttle service naar Al Mamzar beach. Bij boeken aangeven of je non-smoking/smoking room wilt.

Gereisd alleenreizend in januari 2019

erg behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in maart 2018

Wilma van Treijen,
      30-7-2017

Het is een goed hotel, heerlijk eten, goede service, mooie kamers, lekker zwembad op het dak. En een super goede ligging tov de metro en het winkelcentrum. 'S morgens vertrekt er een gratis pendelbusje naar het strand en word je 's middags weer opgehaald

Gereisd met partner in maart 2016

Prima

Kelly T,
      23-5-2017

In april 11 dagen in dit hotel verbleven. Prima hotel voor een stedentrip maar voor een echte vakantie kan je beter een ander hotel uitzoeken.

Personeel is heel aardig en staan je prima te woord in Engels. De hotelkamers zijn niet luxe (hadden we al verwacht) maar vonden wij zelf ook een beetje smoezelig.

Het zwembad prima voor verkoeling maar niet om de hele dag te blijven liggen.

De shuttle bus brengt je naar het strand en de mall. Prima service, alleen rijdt de bus niet heel vaak en is het snel vol vanaf de mall naar het hotel. Vol is vol en moet je een taxi terug nemen of de metro.

Het ontbijt is niet gericht voor internationaal maar gericht op Pakistanen etc. Ontbijt is niet top. Eten in het hotel is best prijzig.

Ligging is oké. Nog een stuk lopen naar de metro en de stranden zijn niet heel dichtbij.

Al met al een leuke vakantie gehad maar volgende keer toch een ander hotel voor een lange vakantie.

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig!! Aanrader!

J,
      15-4-2017

Ik ben samen met een vriendin naar Dubai geweest en wij hadden een studio geboekt incl. ontbijt bij Savoy Park appartementen.

Het was een goed en lekker bed, badkamer was redelijk klein, maar alles werkte gewoon prima en alles was goed schoon!

De studio was redelijk groot, met een grote keuken en een bank en een bar met barkrukken waar je ook aan kon zitten. We hadden bij onze studio een balkon en keken uit op de straat voor het hotel.

Toen wij hier zaten (eind jan- begin feb) waren ze voor het hotel bezig bouwen. Hier had je totaal geen last van, geen geluidsoverlast etc. de kamers/appartementen zijn allemaal geluiddicht.

Op 5 min loop afstand van het hotel zit de Mac Donalds, Burger King etc en nog een groot winkelcentrum. Op 5 min loop afstand een aantal grote supermarkten (ook meerdere kleinere). Met de metro die ongeveer 10 min lopen van het hotel af zit, ben je zo overal in Dubai.

Personeel van het hotel is super vriendelijk en niks is hen teveel gevraagd.

Het ontbijt was in een kleine ontbijtruimte, maar we hebben altijd plaats gehad en er waren altijd nog stoelen over, het was niet een extreem uitgebreid ontbijt buffet, maar het varieerde dagelijks en het was altijd lekker. Het personeelt komt bij je aan de tafel koffie of thee inschenken.

Ook namen wij vaak de taxi, dit was ook helemaal niet duur. (wel de echte taxi maatschappijen nemen, rijden ook vele die niet echt zijn in Dubai, dan betaal je wel veel te veel).

Roomservice hebben wij ook een aantal keer gedaan, dit was heel goedkoop, lekker en handig!

Ik raad dit appartement zeker aan!

Gereisd met vrienden in februari 2017
      Savoy Park Hotel Apartments Dubai, Group General Manager, 29-4-2017

Dear Guest,

Thank you for your kind, positive and generous comments which will shall treasure greatly.

At the Savoy we make it our mission to ensure that all the requirements of our guests are met promptly.

We look forward to host you back at the Savoy Park Hotel Apartments centrally located in Bur Dubai, being close to Bur Juman Mall and the Metro stations.

Best regards, Faroukh Sunny. Group General Manager. Savoy Hotel Apartments - Dubai.