Caracas

Vakantie in Caracas

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Caracas

Reviews over Caracas

• 8Anne24-11-2013

Boeiende stad

Caracas in Venezuela op vakantie in Zuid-Amerika bezocht. Wat een enorme stad en wat is hier veel te beleven zeg. De omgeving rond de stad is ideaal voor mooie wandelingen. Tip: goed oppassen in de stad zelf voor de vele oplichters die er rondlopen

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in maart 2006

• 6Mark17-11-2013

Bijzonder

Een bijzondere ervaring om door deze enorme stad met ruim 8 miljoen inwoners de rijden. We hebben arme, modale en rijke buurten gezien en overal zijn de politieke uitingen duidelijk zichtbaar. De overheid bemoeit zich hier met alles en dat is niet positief. Met de kabelbaan de Avila op is een leuke trip en het gebied rond het militaire terrein is best aardig. Maar de sfeer oogt nergens ontspannen en het straatbeeld nodigt niet uit om even lekker een rondje te lopen. Een enorme verkeerschaos, overal (niet behulpzame) militairen op straat, getoeter, geschreeuw en vele asgrauwe wijken. Venezuela heeft nog een lange weg te gaan.

• 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad

november 2013

• 6Mariola26-03-2012

Nie jest to najlepsze miejsce w Wenezueli

Ogólnie fajnie jest zobaczyć, ale miasto wogóle na mnie nie zrobiło wrażenia. Wręcz przeciwnie, negatywnie mnie zaskoczyło. Jest bardzo biednie, szaro, brzydkie budynki. nic specjalnego tak na prawde. Ogrome korki! i niebezpiecznie!

• 7Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 5marby diaz14-01-2012

vivo en caracas

caracas no es nada de lo que era cuando llegue a vivir aquí hace 17años mucha inseguridad

• 2Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 3Omgeving
    • 3Sfeer in stad

januari 2012

• 9Lutia Martena04-09-2011

Geweldige plek

Een plek om oud te worden !!! Ik heb er een paar jaar gewoond en ging er vaak op vakantie maar het is een gewldig land met een heerlijke sfeer !!! De mensen zijn zeer gastvrij .

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Alleen gereisd in december 2004

• 2Lynn01-06-2010

Jammer

Venezuela is zoooooo mooi maar Caracas is echt gevaarlijk. Zelfs de tourleider snapte niet waarom Caracas niet uit het programma werd gehaald. Er jammer want anders zou het best een mooie stad kunnen zijn

• 10Omgeving

Gereisd met partner in juni 2010

• 5Benito01-06-2010

Teleurstellend

Had meer verwacht van Caracas. Zeker niet te vergelijken met Rio de Janeiro. De mensen waren niet echt vriendelijk en de sfeer was vijandig. Verder zijn er wel een paar leuke bezienswaardigheden maar ik zal hier niet meer terugkomen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2000

• 7raymond26-11-2008

caracas (mooi plaats en mooie natuur met gids)

Ik ben 14 dagen in caracas geweest ,hotels goed,mooie bergen, met de lift de bergen in ,4wieldrijf auto door de berg ,naar restaurant in de wolken op de berg heel mooi,de stad mooi maar heel gevaarlijk als vreemde in de stad,eten heel lekker ,prijs ook net zo duur als hier in nederland,ook in de winkels,mensen heel lief en zorgzaam ,maar winkelcentrum heel veilig,maar gids heel belangrijk,iemand uit de buurt,groetjes ray uit den haag

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving

Alleen gereisd in december 2005

• 3tonny Oosterwaal20-09-2008

beroving

werd beroofd met een pistool tegen mijn hooft en mijn vrouw viel flauw

• 1Uitgaanslevenn

Gereisd met familie in december 2006

• 6F.28-03-2008

Leef je in in de cultuur, 'begrijp' de armoede, laat je verwennen met de vriendelijkheid én het héérlijke eten en GENIET van de zon, zee en het strand!!

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met familie in mei 2007