vakantiepark Zuna

Reviews over Zuna

Genoten van ons verblijf in de boomhut

Judith Berkelaar,
    17-12-2018

Genoten van het verblijf op Molke in de hoge boomhut; prachtig uitzicht, boomhut was leuk en sfeervol ingericht, heerlijk gegeten in het restaurant, een plons gemaakt in het kleine zwembad en een potje gebowld. Park is heel erg gemoedelijk. We hebben genoten.

Geweldig

K,
    16-12-2018

Echt leuke tijd bij Mölke gehad. Schone woningen , met veel comfort . De omgeving is ook prettig .

Fantastisch!

De Bruijn,
    25-11-2018

Kleinschalig prachtig park op super locatie en fantastische omgeving met veel gezellige plaatsen vlak in de buurt! Ook veel te doen op het park zelf.

Prachtige omgeving, schoon en super vriendelijk

Ingeborg Schreur,
    23-11-2018

Prachtige omgeving en heel belangrijk zeer vriendelijke mensen

Gastvrij

Lindy,
    22-11-2018

Gastvrij en erg vriendelijk. Mooi en knus huisje, met zorg ingericht en schoongemaakt. Evt mankementen meteen zorgvuldig opgelost.