Wassenaar

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Wassenaar voor je op een rij gezet:

Reviews over Wassenaar

• 8A. Koudstaal14-11-2019

Prima locatie

Prima ontvangst. Goede service bij wisseling kamer omdat cv aan bleef staan. Kreeg ijs voor meegenomen fles wijn🥂Douche stroomt over😩

• 7Sfeer in stad

• 7Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in september 2019

• 9W Bakker22-07-2019

Heerlijk hotel en omgeving

Mooie duinomgeving... vlakbij strand en prachtige wandelroutes en fietsroutes door de duinen ... goed hotel ..

Gereisd met partner in juli 2019

• 9w ganzeman30-05-2019

Fan-tas-tisch!

Fietsen en/of wandelschoenen mee vanwege prachtig natuurschoon! Badgoed voor de zee & zonnecreme. En een verrekijker om eea beter te kunnen bewonderen!

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Jeanet07-04-2019

Wat een domper

We zijn bij het strandpaviljoen Raak geweest, rond 19:15 kwamen we aan een beetje dorstig en wilde graag een klein hapje eten. Heel vriendelijk personeel, heel behulpzaam om een klein gerechte te leveren. Het uitzicht was super, we hebben echt geweldig genoten, totdat... Ja totdat de rekening kwam, voor 4 drankjes, een klein bakje goede friet en wat bitterballen € 32. We voelden ons behoorlijk opgelicht.

• 6Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2019

• 8Muriël02-03-2019

Gemoedelijk plaatsje, fijne sfeer en uitstraling!

Blij verrast door Wassenaar! Een gemoedelijke centrum, leuke hoofdstraat met zicht op kerk! Frisse, lichte en gezellige uitstraling. Rustig en prettig sfeertje. Paar leuke winkeltjes naast de grotere ketens en voldoende eetgelegenheid. Wij hebben heerlijk tapas gegeten bij MeGusta voor een prima prijs! Wij verbleven in Hotel Duinoord en dan is de combi van strand en Wassenaar centrum bezoeken een hele fijne! Maar verder is Wassenaar niet heel groot dus puur Wassenaar bezoeken om Wassenaar, dan ben je redelijk snel uitgekeken! Maar al met al een leuk plaatsje!

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Bernard Warmerdam12-01-2019

Fantastisch.

Van 8-10 januari hotelarrangement voor twee personen in Fletcher Boutique Hotel te Wassenaar. Als Voorschotenaren bekend met de omgeving. Voor wie van natuur, duinen, strand en zee houdt is dit een aanrader. Centrum van Wassenaar doet gezellig aan. Goede uitvalsbasis naar andere gelegenheden.

Gereisd met partner in januari 2019

• 7Cor Faessen11-08-2018

Relax en goed te vertoeven.

Wassenaar zelf is een zeer rustige omgeving en weinig te beleven. Perfect zijn de fietsroutes die leiden door het stilte gebied. Ligt centraal en je kunt makkelijk m.b.v. de mooi aangelegde fietsroutes door de duinen naar Den - Haag - Scheveningen of naar Katwijk fietsen. De kust van wassenaar is relax en fijn vertoeven.

• 5Sfeer in stad
    • 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Jean24-06-2018

Schönes Städtchen mit guten Einkaufsmöglichkeiten

Wassenaar liegt in der Provinz Südholland zwischen ´s-Gravenhage und Leiden. Wassenaar besitzt ein schönes Stadtzentrum mit guter Infrastruktur. Es gibt viele abwechslungsreiche Restaurants sowie sehr gute Einkaufsmöglichkeiten. Bekannt ist sicher auch der im Westen des Ortes befindliche Ferienpark Duinrell. Wassenaar liegt küstennah, etwa 5 km vom Ortszentrum entfernt befindet sich ein weitläufiger, gepflegter Sandstrand. Die Buslinie 43 verbindet Wassenaar mit Leiden und Den Haag CS.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

juni 2018

• 7Mick10-05-2018

Het was duur maar gezellig

Het was er wel gezellig en er waren veel winkels alleen sommige dingen waren het niet waard voor zulke hoge prijzen maar voor de rest waren er veel bekende merken en Er hangt een leuke sfeer en we hebben trouwens nog niet alles gehad hoor en nu over de omgeving er is een strand maar het is iets te ver om bij het water te komen

• 7Zorg voor natuur
    • 5Uitgaanslevenn