We hebben een aantal aanbieders voor Viehhofen voor je op een rij gezet:

Reviews over Viehhofen

Heerlijk luxe

Ellen,
    19-2-2019

Mooi park gelegen tegen een berg dus sneeuwkettingen mee! Sochtends en smiddags gratis busverbinding naar Saalbach. Mooie appartementen, heel goed en luxe ingericht. Heerlijk buitenzwembad met bubbelbad en kinderbad, relaxstoelen. Ook de sauna is erg uitgebreid, 2 saunas en een stoomcabine. Heerlijke plek om te ontspannen.

Broodjesservice goed geregeld, winkeltje bij de receptie stelt niet veel voor.

Smiddags kun je de dalafdaling doen tot aan de receptie (niet het park!)Hele mooie lange afdaling

Après ski bar en restaurant zijn daar ook. Erg gezellig

Dan nog stukje met de bus terug of lopend kan ook.....maar is wel zwaar omhoog.

Al met al , goede prijs verhouding voor veel luxe en mooi en groot skigebied Saalbach.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Wanneer mag ik weer?

Aart de Landmeter,
    7-2-2019

Fijne uitvalsbasis voor wintersport met collega’s: leuk centrumgebouw met goed restaurant en zwembad. Paar minuten van skigebied Saalbach Hinterglemm. Top!

Gereisd met vrienden in januari 2018

Fijn en compleet vakantiepark!

Kaya,
    2-2-2019

Fijne en ruime huisjes; wij waren met een groep van 8. Handig opklap bed in de woonkamer; lijkt van buiten op een normale kast, maar zijn gewone matrassen.

Ligging is prachtig, wat hoger op de berg dus mooi uitzicht. Met een shuttle bus word je naar de weg gereden, vanaf daar moet je een ski bus nemen om bij een lift te komen. Wel kan je weer terug skiën met een hele fijne blauwe piste richting de receptie. Vanaf daar rijdt weer de landal shuttle bus om je terug naar de huisjes te brengen. Zwembadje is buiten, binnen is een bubbelbad en sauna.

Er worden veel activiteiten georganiseerd, ook ‘swinters en bij de receptie zit een lekker restaurant! Ook zit er naast de receptie een ski verhuur/ winkel.

Kortom, alles wat je nodig hebt zit in de buurt van dit vakantie park!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Goedkope bestemming in prachtige omgeving

Masja Mensink - van der Meer,
    22-10-2018

Het is een goedkope bestemming dus verwachtten we niet te veel.

Wij hadden een appartement voor 4 personen en kwamen uiteindelijk op de begane grond terecht waardoor wij een tuin hadden. Dat vonden wij heel fijn, ondanks dat we dan tegen de bomen aan keken.

Appartement was van alles voorzien, maar meer ook niet. Alles paste maar net.

Omdat wij met een bestelbus waren was het parkeren wel heel vervelend. Er is maar net genoeg parkeergelegenheid voor alle auto's. En daardoor is het over het 'park' wandelen niet echt een plezier.

1 x pizza besteld, maar was niet denderend en er werd een bedrag BIJ gerekend als je de pizza wilde mee nemen....raar. Restaurant bij de receptie is gezellig en goed. Omgeving is geweldig er is heel veel te doen. Vooral als je van wandelen houdt.

Wel een aanrader hoor. Als je maar niets van de faciliteiten en huisvesting verwacht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke week gehad

G Van den Berg,
    23-9-2018

Zijn net terug van een weekje Rehenberg, wij hadden een 2 pers.app. geboekt, echter bij aankomst blijken de 2 persoons app. In de laagste gedeelten van een app.gebouw te zitten waardoor je totaal geen uitzicht hebt. Maar met bijbetaling kregen wij gelijk een groter en mooier app. Het eten is heel goed en lekker voor een redelijke prijs. Wat wij wel misten was een terras waar je na een lange wandeling even wat kan drinken. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wat wel een minpuntje is dat als je een vakantie in Oostenrijk in een hotel boekt, krijg je vaak een gratis pas waarmee je gebruik kan maken van de kabelbaan en meer. Bij landal moet je die pas voor veel geld kopen. Is niet echt klantvriendelijk. Voor de rest prima park in een hele mooie omgeving.

Gereisd met partner in september 2018