Sorteren

Reviews over accommodaties in Victoria

Super plek in the Grampians

Mooren
    24-3-2017

Mooi en verzorgd Park met leuke betaalbare cabins en kampeerplekken, gelegen aan een vlakte met veel wildlife, Nederlandse/Australische eigenaren, vriendelijk personeel en een fijn zwembad. Park ligt in het prachtige Nationaal park the Grampians. Absolute aanrader.

Kleine familiecamping,voor Phillip Island.

Rob&Cindy;
    28-1-2014

Dit is een kleinschalige camping, precies links voor de brug bij de toegang van Phillip Island. De camping is zeer goed onderhouden, dit geldt voor het park, sanitair, BBQ etc... Deze camping hebben wij telefonisch geboekt op dag van reizen zelf vanuit Melbourne. Op Phillip Island zelf waren geen plaatsen meer vrij. Aan de achterzijde van de camping zijn een aantal winkels, café's en restaurants. Vanaf deze camping is het ongeveer 25 minuten rijden naar de Pinquins.

Nette Doorgaanscamping aan de Hopkins rivier.

Rob&Cindy
    17-1-2014

De camping ligt aan de Hopkins rivier. De camping is netjes onderhouden met zeer mooie en ruime gras sites. In de directe omgeving is behalve de rivier niet veel te beleven, wij gebruikten deze camping omdat we op doorreis waren. De sanitaire voorzieningen zijn hier tiptop in orde met gezellige muziek vanuit de speakers. Men is hier bijzonder vriendelijk en gastvrij. Omdat wij met een Apollo camper reden kregen we ook nog korting (we blijven Nederlanders tenslotte). Op een paar minuten autorijden richting Warrnambool zijn een paar grote supermarkten waar je proviand in kunt slaan en een aantal restaurants zoals McDonald, Subways etc… Wij hebben na aankomst in de middag al een stukje van The Great Ocean road gereden en bij de eerste 3 uitkijkpunten gestaan met uitzicht op waanzinnig mooie rotsformaties, dit was achteraf maar goed ook omdat we anders niet alles op 1 dag hadden kunnen zien.

Simpele maar doeltreffende uitvalsbasis

Rob&Cindy
    16-1-2014

Een simpele, enigszins vervallen camping, weinig grassites tijdens ons bezoek. Deze camping hebben wij kunnen boeken, rijdend vanaf onze vorige camping en het was geen probleem om 2 nachten te boeken terwijl dit bv bij vooruit boeken vanuit Nederland absoluut niet mogelijk was, er was voldoende plek vrij en we mochten zelf kiezen waar we wilden staan. De camping was niet duur, het sanitair is niet bijzonder maar wel schoon. Er mag hier gebruik gemaakt worden van een BBQ.

super mooie omgeving

astridk
    25-10-2013

we hadden een stacaravan gehuurd ,we wilde de volgende dag in de bergen gaan wandelen op de mount buffalo erg mooi hoor