vakantieparken in Trois-Ponts

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiepark Trois-Ponts

Reviews over Trois-Ponts

• 6Margreet30-06-2019

Nee bedankt

Vakantiehuisje via touroperator. Buitenzwembad, jacuzzi, sauna.wifi. Beloofde zaken zoals WiFi en dvd speler waren er maar werkte niet of nauwelijks. Met puber kinderen is WiFi belangrijk en daardoor werd vakantie minder leuk. Nu gedoe over terugkrijgen borg, want eigenaar zegt dat ik moet betalen en touroperator zegt dat ik deel (min verbruikskosten) terug krijg. Door de slechte WiFi krijgen we 50€ ter compensatie 🤭. Ben vooral druk met mailen hierover. Bank was doorgezakt, flessenhouder koelkast afgebroken, er zat een wespennest onder vlonder bij zwembad. Jacuzzi benauwd want in gebouwd in een tuinhuisje, niet gebruikt. Touroperator review geschreven, is niet geplaatst. Jammer dat t zo is gegaan, was een weekje maar heb er nu nog nasleep van.. niet echt kunnen relaxen, terwijl t op zich best n leuk huisje was en leuke ligging.. behalve bovenaan de tuin, buiten omheining. Daar staat nog een chill hut voor jeugd.. bbguns en bbq

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

juni 2019

• 9Chris08-08-2017

Écht Ardennens dorpje - restaurants - supermarkt

Heel leuk plaatsje. En vlak bij trekpleisters zoals Coo, Malmedy etc.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Heidi13-03-2017

Dorp en omgeving

Wij zijn alleen door het dorp heen gereden dus daar kan ik niets over zeggen. De omgeving is wel prachtig. Zonde alleen van al het zwerfvuil.

• 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 10fabien07-07-2016

superrrrrr

super petit village plain d’activités et des gens super sympa le restaurant l'entre nous super bon et patron très sympa

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Alleen gereisd in maart 2016

• 6Pijl26-06-2016

neutraal,er is een supermarkt en bakker

trois ponts is niet echt bijzonder er is een supermarkt en een bakker, een frietkraam en een restaurant, maar de omgeving is heel mooi en het is een goede uitvalsbasis om naar andere leuke plaatsjes te gaan, en het is dicht bij La Roche en Ardenne, een zeer leuke plaats om te bezichtigen,

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2016

• 7Bert-Jan10-05-2016

Goede startplaats voor mountainbiken / wandelen

Mooie wandelroutes en mountainbikeroutes, verder weinig te doen in het dorp zelf.

• 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

mei 2016

• 9LIH01-09-2015

Super

Prima uitvalsbasis voor allerlei prachtige wandelingen (tip: wandelkaar verkrijgbaar bij vvv) en uitstapjes! Aanraders: watervallen van coo en puzzle planet. Ook in de buurt: spa, malmedy, grotten, safaripark

Gereisd met partner in september 2015

• 7ab03-08-2015

rust+natuur+wandelen/fietsen

Voor 60+ : Als je wilt fietsen zijn de ravels ideaal, niet meer stijging dan 2-4% en toch dwars door de natuur

• 7Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2015

• 9anoniem22-12-2014

Boeken! Het is hier heel mooi.

Met zijn tweeen in een vierpersoonshuisje, comfortabel, prachtig uitzicht, 17 wandelingen op de kaart. Daarvan hebben we er helaas maar een kunnen doen, het weer zat tegen.

Van het stadje hebben we alleen de winkels Carrefour en Delhaize gezien, het ging ons om de natuur. Maar in die winkels is echt alles aanwezig voor een lekker maaltje.

Het leukst was een bezoek aan het Atelier van Belgische wetstenen. In Lierneux, Petit Sart. De enige in Belgie die nog wetstenen in allerlei soorten en maten maakt. Voor de natte scheerder, voor de kok, voor de semi prof...laat je voorlichten!

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in december 2014

• 8jomaro120-11-2014

Prachtige omgeving

Rust en veel mooie plekken om even te stoppen.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur