Sorteren

Reviews over accommodaties in Toscane

Absolute aanrader! Geweldig!

Fam. Beumers
    12-7-2018
    Erg schoon mooi opgezet park. Rustig en uitstekend voor een vakantie met (jonge kinderen). Mooi zwembad en dichtbij het strand. Verder voldoende eetgelegenheden op het park en nabij in Donoratico.

Fantastisch plekje.

Van der Klugt
    20-1-2018
    Zes jaar met veel plezier daar verbleven. Helaas is het over gegaan naar een andere eigenaar en is het een resort geworden. Er is nu een ontbijtgelegenheid, de appartementen zijn veranderd en zo ook de prijzen. Heel jammer, want het was een heerlijk rustig plekje zonder fratsen. Deze review is dan ook gebaseerd op onze ervaringen in 2017.

Perfect voor families met kleine kinderen

Jeanet
    28-12-2017
    Goed onderhouden vakantiepark met leuke bungalows omgeven door veel groen. Op het park bevinden zich meerdere zwembaden, een supermarkt, een wasserette, een drogisterij, een bar en meerdere restaurants alsmede een 'afhaal' pizzeria. Verder rijdt er een speciale shuttle bus tussen de camping en het strand. Ook is er animatie voor de kinderen, overdag en 's avonds en is er ook nog een leuke speeltuin. Het personeel was erg vriendelijk en vooral de nederlandse receptioniste was erg behulpzaam. Wij hebben echt genoten van onze vakantie en komen dan ook zeker nog een keertje terug.

fantastisch park,gastvrij en vriendelijk personeel

Mart van Hamburg
    13-10-2017
    Park ligt redelijk geisoleerd buiten de toeristische zone. Voor strand en winkels heb je altijd een auto nodig (of fiets). Wij zouden het echter niet anders willen.
Toscane scoort een 7,6 uit 10, op basis van 5036 reviews