• Type accommodatie

vakantieparken in Toscane

Reviews over accommodaties in Toscane

Fantastisch plekje.

Van der Klugt, 20-1-2018
    Zes jaar met veel plezier daar verbleven. Helaas is het over gegaan naar een andere eigenaar en is het een resort geworden. Er is nu een ontbijtgelegenheid, de appartementen zijn veranderd en zo ook de prijzen. Heel jammer, want het was een heerlijk rustig plekje zonder fratsen. Deze review is dan ook gebaseerd op onze ervaringen in 2017.

Perfect voor families met kleine kinderen

Jeanet, 28-12-2017
    Goed onderhouden vakantiepark met leuke bungalows omgeven door veel groen. Op het park bevinden zich meerdere zwembaden, een supermarkt, een wasserette, een drogisterij, een bar en meerdere restaurants alsmede een 'afhaal' pizzeria. Verder rijdt er een speciale shuttle bus tussen de camping en het strand. Ook is er animatie voor de kinderen, overdag en 's avonds en is er ook nog een leuke speeltuin. Het personeel was erg vriendelijk en vooral de nederlandse receptioniste was erg behulpzaam. Wij hebben echt genoten van onze vakantie en komen dan ook zeker nog een keertje terug.

fantastisch park,gastvrij en vriendelijk personeel

Mart van Hamburg, 13-10-2017
    Park ligt redelijk geisoleerd buiten de toeristische zone. Voor strand en winkels heb je altijd een auto nodig (of fiets). Wij zouden het echter niet anders willen.

Een park om terug te komen

Fam van der Maas, 3-10-2017
    In september waren wij te gast in het vakantiepark La Cecinella en we hebben ons prima vermaakt. De huisjes zijn eenvoudig maar voldoen prima ook als het weer niet altijd zonnig is. We werden heel vriendelijk bij de receptie ontvangen en in het Engels goed te woord gestaan. De borg konden we gewoon met onze creditcard voldoen. Een defect aan de televisie werd binnen een half uur hersteld. Het zwembad was uitstekend. Voldoende ligstoelen en parasols en mocht je de badmuts vergeten zijn; de badmeester leende je er graag een. Het winkeltje was gericht op de kleine boodschappen. De ligging vonden wij perfect. Door een prachtig pijnboombos kwam je bij het strand en kon je ook de boulevard bereiken. Kortom een adres met een prima kwaliteit/prijs verhouding en zeker een reden om nog eens terug te komen
Toscane scoort een 7,6 uit 10, op basis van 5022 reviews