St. Julien-en-Born (Landes)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Julien-en-Born (Landes) voor je op een rij gezet:

vakantiepark St. Julien-en-Born (Landes)

Reviews over St. Julien-en-Born (Landes)

Geweldig park, heerlijk genoten!

Marieke,
    30-8-2018

We kwamen hier voor het 5e jaar dus dat zegt wel wat! Huisje zover mogelijk van het zwembad af want dat kan soms nog wel wat lawaai geven. Aan de bosrand, die ondertussen gekapt is dus nu vrij uitzicht geeft, prachtig!

De Nl parkbeheerder Jerome deed weer goed zijn best en neemt alle tijd voor je en is zeer behulpzaam.

De huisjes zijn van alle gemakken voorzien, al kunnen de matrassen beter. Wifi is slechts voor 250 personenen/items beschikbaar dus soms paar keer proberen in te loggen en hopelijk is er dan iemand uitgelogd.

Verder was het schoon en het zwembad aangenaam. Volgend jaar komen we weer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit meer!

Dobbelsteen,
    1-8-2018

Het is een park wat netjes onderhouden wordt. Ook een leuk zwembad voor de kids. Het huisje was schoon en van alle gemakken voorzien. De animatie hebben onze kinderen niet aan meegedaan... we zijn vooral veel naar het nabijgelegen strand geweest. Wij vinden het erg vervelend dat de tieners die savonds rondhangen bij de tafeltennistafels veel herrie maken. Het gaat door tot 1.00 uur snachts... en iedere avond... voor ons nooit meer...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldige vakantie gehad! Voor herhaling vatbaar!

Fam. Huijser,
    24-10-2017

We zijn voor komend jaar weer aan het kijken om een huisje te huren op vakantiepark Village Ocelandes. In juli 2016 zijn wij hier op vakantie geweest en dat is heel goed bevallen. Ons huisje (nr. 91) was fantastisch. Schoon, lichte inrichting, heerlijke hoekbank, alle slaapplaatsen op boven verdieping (geen slaapbank) en complete inrichting. De ligging was ook fijn, aan de bosrand dus heerlijk vrij uitzicht en veel privacy. Toegang tot de woning via een pad en niet eerst met een trapje naar beneden zoals bij sommige andere huisjes. Rustig maar dichtbij parkvoorzieningen. Onze kinderen konden zelf op pad. De kinderen vonden het sportveld en de tafeltennistafels bij de receptie erg leuk. Ze maakten ook dagelijks gebruik van de animatie. Deze was redelijk simpel maar werd leuk ingevuld door de twee meiden die de animatie organiseerden. Strand was ook heerlijk met altijd een parkeerplaats voor de auto. Genoeg om nogmaals terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima park in mooie omgeving

Hanneke,
    26-8-2017

Het park ligt in een erg leuke omgeving. Strand, wandelen, fietsen, varen, paardrijden en mooie natuur. Het strand van Contis-plage is mooi en het dorp gezellig.

Het park zelf ziet er mooi uit. Receptiefunctie is beperkt. Twee uur per dag open.

Ons huisje (27) viel tegen. Niet schoon, gedateerd en deels defect meubilair. Ook veel spullen in diverse kastjes van vorige huurders of eigenaar. Wifi functioneerde zelden. Het huisje heeft een mooie ligging met vrij uitzicht en veel privacy.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima park!

Ink,
    20-8-2017

Wij verbleven een week in een 2-persoons studio op Village Ocelandes. Het huisje was klein, maar niet te klein, zeker omdat we voornamelijk buiten hebben gezeten. Het huisje was verder wel van alle gemakken voorzien, er was zelfs een vaatwasser! Wel misten we, vooral op de slaapkamer, gordijnen voor de ramen. Hierdoor had je niet echt een gevoel van privacy bij bijv. het omkleden. Bij ons huisje zat een grote tuin waar we lekker konden zitten, maar dat was niet bij alle huisjes hetzelfde.

Het park is netjes, schoon en rustig. Op nog geen 5 min. lopen is een bakker, dus we konden elke ochtend heerlijk vers stokbrood halen. Ook de supermarkt is dicht bij het park, erg handig! In het dorp zelf is niet veel te doen, maar er zijn genoeg leuke plaatsjes vlakbij. We vonden het wel jammer dat er op het park niet iets van een barretje of iets dergelijks is waar je 's avonds nog even een drankje kan doen.

Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad op dit park. Wat ons betreft een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2017