• Type accommodatie

vakantieparken in Spanje

Reviews over accommodaties in Spanje

Fijn complex😎

Sil, 16-2-2018

Grote app.met grote tuin en heerlijke ligbedden.voldoende bedjes aan het zwembad.

Wij vonden het een heerlijk complex met super vriendelijk personeel.

Laatste dag mochten we zonder bij te betalen tot 15.00 in het app. Blijven👍🏻

Prettig

pascale, 14-2-2018
    Net park, mooie tuinen, lekker eten. Voor dit geld kun je niet meer verwachten. Wel vreselijk vond ik dat er 's avonds wilde dieren opgevoerd werden in een zaal vol rennende schreeuwende kinderen en luide muziek. Slangen, schildpadden, leguanen en een andere avond weer uilen, roofvogels en andere vogels. Iedereen mocht de dieren aanraken en vasthouden. In Lanzarote kijken ze toch anders tegen het begrip dierenmishandeling aan dan in Nederland. Echt afschuwelijk om te zien. Ik begrijp niet dat dit tegenwoordig nog kan.
    Het management, Comercial, 15-2-2018

Beste Pascale,

Hartelijk dank voor uw recensie over uw verblijf bij ons in HL Club Playa Blanca.

Het vreugd ons te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad en de prijs/kwaliteit als goed ziet.

Aangaande de shows, wij nemen uw reactie mee in ons volgende overleg.

Met hartelijke groet,

Het management

Geweldig voor herhaling vatbaar !

Thea Scuurman, 13-2-2018
    Het is heel basic maar alles is aanwezig echt een Spaans huisje want wij waren ( mijn dochter en mijn kleinkinderen ) toch altijd buiten en in het lekkere schone zwembad heerlijk. Het uitzicht was iets minder door de stenen muur maar de zonsondergang was geweldig . De omgeving was gezellig met alle restaurandjes en winkels . Al met al hebben we voor deze prijsklasse een heerlijke vakantie gehad en de kids hebben genoten . Ik zou er heel graag nog een x naar toe willen. Bedankt touroperator

Uitstekend verblijf

Hans Moolhuijzen, 12-2-2018
    De Bungalow die wij kregen wat een beetje gedateerd maar wel comfortabel en schoon. Er zijn trouwens gerenoveerde bungalows beschikbaar. Eten was goed. Zwembad uitstekend. Wij waren er met Kert 2017 en het kerstdiner was uitmuntend. Omgeving goed. Vlakbij de boulevard waarop je naar Playa Blanca kan lopen. Klein strandje in de buurt.

Leuk huisje met zijn twee

Margreet, 11-2-2018
    Wij vonden het een leuk huisje voor ons twee. De eenpersoonsbedden konden aan elkaar geschoven. Prima bedden, goed geslapen. Elke dag schone handddoeken. Er was zelfs een setje om af te wassen. Eigen ligbedden bij je huisje in het tuintje. We hadden stroomstoring de laatste dag in ons huisje, maar kregen zo een ander huisje tot onze beschikking. Behulpzame mensen bij de receptie. Vroege aankomst was geen probleem. We hadden een huisje aan de kant van het andere hotel. Het bandje wat daar ‘s avonds speelt houdt na een uur of elf/half twaalf op met spelen. Wat ons betreft is dat prima. Wanneer je met vier personen in zo’n huisje zit heb je denk ik te weinig warm water, zeker wanneer je elk na een dagje strand wilt douchen. Er zijn twee douches met elk een eigen boiler, met hierin genoeg warm water voor 1 persoon. Wij vinden het prettig om te wandelen, dus voor ons was het geen probleem om een stukje naar het strand te wandelen.
Spanje scoort een 7,9 uit 10, op basis van 51174 reviews