• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over accommodaties in Slovenie

Heel leuke vakantie.

BJ, 11-11-2017
    Relaxed. Mooie zwembaden. Heerlijk water.

Heel mooi land.

Monique, 22-9-2017

Het huisje is goed, wel wat klein misschien voor 4 personen.

Boven een heerlijk groot twee persoons bed.

Beneden is een slaapbank, waar je als je met 4 personen(2 kinderen) bent, dan moet slapen.Er is geen waterkoker, dit moet je met een klein steelpannetje doen.

Er is best wel veel kastruimte.Alleen buitenlandse tv zenders.

Er zijn genoeg (8 klein 4 groot)handdoeken,4 theedoeken en 4 badjassen, waarin je zo mee naar het zwembad kunt lopen.Na één week worden de bedden verschoond.In de snackbar kan je een hamburger met patat eten voor 5,-. In het restaurant kan je met bonnen(bij receptie halen) een dagmenu eten voor 8,-.Er is ook een restaurant op de eerste etage, boven de receptie, daar is lopend buffet voor 12,-. In het dorpje Florjan kan je heerlijk eten bij Acman, wel duurder maar is overheerlijk.Boven het park kan je eten bij Pirnat te bereiken via het pad boven aan de huisjes.

Prachtig huis, heerlijk rustige vakantie

Heerlijk!, 28-8-2017
    Op een helling tegenover een wat verouderd hotel zijn ongeveer 30 prachtige huizen gebouwd. In de huizen zitten voornamelijk Nederlanders en Slovenen, in het hotel vooral Slovenen. Tussen het hotel en de huizen in ligt het zwembadcomplex, waar de kinderen zich prima vermaken op de lange waterglijbaan of in 1 van de vijf binnen- en buitenbaden. Verder moeten de kinderen zich wel zelf kunnen vermaken, er is verder niets te doen voor ze en, afhankelijk van het aantal kinderen wat buitenspeelt, kan het 's avonds erg stil zijn. De huizen zijn geweldig mooi: heerlijk ruim, goede bedden en een goede airco (beneden). Elke dag worden handdoeken vervangen en vuil opgehaald door zeer vriendelijke Sloveense dames. Wat ontbreekt in de huizen zijn een vaatwasser en een toilet op de eerste verdieping. Topolsica ligt in een prachtige omgeving, maar is qua toerisme niet echt ontwikkeld. De meeste bezienswaardigheden liggen op minimaal een uur rijden, wat ervoor zorgt dat je wel vantevoren moet plannen. Bij de plaats Velenje is er een leuk strand met waterpark en in de buurt zijn een aantal prima restaurants waar je je met Engels uitstekend kunt redden. Een kilometer of vijf voor Topolsica rijd je langs een grote energiecentrale, maar daar heb je in Topolsica totaal geen last van.

Zwembaden top, je gaat wel wat terug in de tijd

Erik van Leeuwen, 13-8-2017

Wij zaten in hotel terme Catez. Een 3 sterren hotel waar je wel weer een aantal jaren terug in de tijd gaat. Vooral de eetzaal is erg troosteloos. wij hebben gevraagd of wij in het nabij gelegen hotel Toplice konden eten (4 sterren) Dit kon en wij hebben hier prima en gevarieerd gegeten. De zwembaden zijn top en kan niet beter ook hierover je niet elke dag met je handdoekje te sprinten voor een plek. Voor 3 euro huur je een bedje. Het buitenbad mag je 1x verlaten maar dat is voor ons geen probleem geweest omdat je meestal wel wat langer bij het zwembad zit. Slovenië heeft tov een aantal andere landen een heleboel voordelen;

Niet toeristisch, goedkoop, goede rustige snelwegen

Groen, mooi landschap

Genoeg bezienswaardigheden

Op Terme Catez laten de medewerkers wel zien dat ze er weinig zin in hebben. Voor degenen die naar een hotel willen gaan zou ik Toplice aanbevelen. Het is hier zeker de moeite waard (wel met kinderen)zeker voor wat je betaalt

Mooi, rustig vakantieverblijf

Familie Dekkers, 5-8-2017

Appartementen niets slecht op aan te merken. De elektriciteit op de kamers valt uit wanneer je de deur uitgaat. Gelukkig blijft de koelkast met diepvriesje wel aan staan.Zeer goede douche. Wij hadden halfpension. Het eten was nooit uitgebreid, maar wel altijd erg lekker. Zwembaden helemaal top. De stoelen stonden wel erg op elkaar aan het zwembad zelf, maar wij trokken ons in alle rust helemaal terug op het grasveldje.

Het enige wat wij misten bij minder weer, was dat je nergens gezellig binnen kon zitten om wat te drinken.

Rustige ligging, wel ver van alles af maar dat is in het prachtige Slovenië overal zo.

Voor wandelaars ook ideaal, wel héél goed op de bordjes letten, anders kan je wel eens een heel eindje verkeerd lopen.

Slovenie scoort een 8 uit 10, op basis van 840 reviews