We hebben een aantal aanbieders voor Schoorl / Groet voor je op een rij gezet:

Reviews over Schoorl / Groet

Super

de Jong,
    18-2-2019

Fijn verblijf gehad in Schoorl. Woningen zijn van alle gemakken voorzien en van deze tijd. Het park is zeer gezellig, maar toch rustig opgezet.

Gereisd met partner in januari 2019

Super park, met veel plezier hier geweest!

Lars Rauws,
    1-2-2019

Super Park, alles is schoon. Service super goed. Er is veel te beleven in de omgeving. Geschikt voor gezinnen, vrienden groepen, families en eigenlijk iedereen.

Zeer en zeer zeker aan te raden.

Gereisd met vrienden in december 2018

Zeker een aanrader!

Sophie,
    22-10-2018

Wij zijn super tevreden over deze lokatie! Leuke ruime vakantiehuisjes. Gezellig ingericht en goed uitgerust. Centraal gelegen, je kan overal naartoe. En de matrassen zijn net allemaal vervangen, slapen heerlijk!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Wel voor herhaling vatbaar.

JanT,
    30-9-2018

Mooi huisje met een goede ligging. Schoonmaak kon beter. Wat erg tegenviel was dat we de auto niet naast het huisje kwijt konden, terwijl we echt geen grote auto hebben. Mooie uitvalsbasis voor mooie fietstochtjes.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Rustig

Frank,
    27-9-2018

6 persoons huisje, schoon en compleet, rustige omgeving en alles in de buurt aanwezig. Voor 6 volwassenen vind ik het huisje wel krap. Douchegordijn vind ik persoonlijk geen succes, daarnaast waren de bedden ook aan vervanging toe. Voor ons een reden om noodgedwongen eerder te vertrekken. Deze teleurstelling is echter wel zeer netjes gecompenseerd door de eigenaar. Klasse en klantvriendelijk.

Gereisd met partner in september 2018