Reviews over San-Nicolao

Toplocatie voor een zon-, zee-, en relaxvakantie

Guus,
    25-7-2011

Voor natuurliefhebbers en watersporters is Club Corsicana een prima plek om vakantie te houden. Sobere, maar wel prettige huisjes staan ruim in een eucalyptusbos, vlakbij een breed zandstrand, waar je naadloos bruin kunt worden.

's Avonds lekker eten in een restaurant met een uitstekende chef, uitzicht op zee, flesje huiswijn erbij, een gigantische sterrenhemel, Ile de Beaute pur sang!

Voor rust ruimte en een mooi stand

Gerard,
    7-8-2010

Club Corsicana is een bestemming om tot rust te komen. De zee en het strand is fantastisch. Voor liefhebbers van watersport is dit ook de juiste plek. Kies wel voor een gerenoveerde bungalow.

Het restaurant is een aanrader.

Door Club Corsicana zou er overigens meer op gewezen moeten worden dat bloot de regel is. Dat is wel zo prettig voor de echte naturisten.