vakantieparken Rhône - Alps

Reviews over accommodaties in Rhône - Alps

Geweldig voor gezinnen (ook met kleine kinderen)!!

Zoltan, 10-5-2018

Met twee pubers van 12 en 13 is het op vakantie vaak zoeken naar een geschikte dag aktiviteit die voor ons allemaal geschikt is en na wat gezoek op internet kwamen we uit bij Isla Cool Douce, Zo'n 20 minuten rijden vanaf onze camping.

Bij aankomst werden we enthousiast begroet in het Nederlands want de eigenaar en het personeel bleken Belgisch.

We hadden besloten een kajak tocht te maken en huurden twee tweeperoons kajaks waarmee we met een groepje na een half uurtje rijden met een four-wheeldrive stroomopwaarts afgedropt werden. De kajaktocht werd een ware survivaltocht omdat het waterpeil van de Ardèche erg laag stond dit keer en we regelmatig vastliepen op de rotsbodem, maar dat mocht de pret niet drukken en na een prachtige tocht van ruim! 3 uur waren we terug bij Cool Douce waar we nog heerlijk in een hangmat geluierd, gezwommen en lekker gegeten hebben.

Een aanrader als je vakantie viert in de Ardèche!!

Super

Suzy, 7-5-2018
    Gezellig familie domain. Lekker eten en familiale sfeer

Villa 51 met privézwembad, een absolute aanrader!

Patricia van Steen, 27-3-2018

Villa des Montagnes, villa 51 op het mooie park Les Rives de l'Ardèche is helemaal top! Een meer dan complete vakantievilla. De ligging is prachtig, vanuit de woonkamer en tuin een mooi uitzicht op de berg van Sampzon en je hoort de rivier de Ardèche stromen. Een heerlijk groot terras bij het privézwembad met nieuw tuinmeubilair. In de slaapkamers hangen ventilatoren met afstandbediening. En wat een lekker bed in de masterbedroom, met uitzicht op tuin en het zwembad. Overal zon en schaduwplekken. Mooie keuken met Senseo, koffieautomaat, waterkoker, oven/magnetron en 2 koelkasten. Verder is er een wasmachine, droger, Smart TV, buitenspeelgoed en spelletjes en elektrische BBQ. Gezellige ligging op luxe park met supermarkten en gezellige dorpjes in de buurt.

Het huis heeft 4 slaapkamers en 2 badkamers. Ruim genoeg voor 2 gezinnen.

Deze villa met privé zwembad is een absolute aanrader!

Villa 60 Les Rives de L'Ardeche, mooier kan niet.

Jan Gijsman, 27-2-2018
    Villa 60 in het park Les Rives de L'Ardeche is super, luxe en echt van alle gemakken voorzien. Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad. Een mooi park en een prachtige omgeving en vanuit het villapark loop je zo de rivier in. Een verwarmd privé zwembad in de tuin, een mega grote jeu-de-boule baan die ook als klein sportveldje is te gebruiken. Alles ligt er. Van jeu-de-boules ballen, badmintonrackets met shuttles, tafeltennisbatjes met ballen, tennisrackets met ballen t/m een sportnet aan toe. TV met alle kanalen. Ook alle Fox Sport kanalen met o.a. eredivisie live, buitenlands voetbal en Formule 1. Op het park is ook een groot zwembad, tennisbanen, voetbalveldje, jeu-de-boules banen en een klein kinderspeelweitje. De dorpjes in de buurt, de marktjes, de route Gorges de l'Ardeche (moet je absoluut rijden), kortom heerlijk. Vanuit de tuin en vanaf het grote balkon boven is het prachtig wakker worden met een fantastisch uitzicht.

zeer aangenaam verblijf waar we al jaren onze vrienden

Alex, 16-11-2017
    zeer aangenaam verblijf waar we al jaren onze vrienden ontmoeten
Rhône - Alps scoort een 7,8 uit 10, op basis van 9140 reviews