Sorteren

vakantieparken Rhône - Alps

Reviews over accommodaties in Rhône - Alps

Service en vriendelijkheid staan voorop

Maarten
    28-6-2018

Kayaktrip Balazuc --> Pradons

Voorseizoen, dus nog vrij rustig, maar wat een prettige Ontvangst en Service,

Deze mensen doen hun werk met veel plezier, zelfs voor 2 personen werd alles geregeld! Weggebracht in de Land Rover en aankomst op de mooie Locatie.

Zeker een aanrader..

Villta 59 Aux Lions, wat een topper!

Astrid
    27-6-2018

We hebben net 2 heerlijke weken gehad in deze geweldige villa! De woning ligt in een gezellig park waar ook voor de kinderen leuke dingen te doen zijn. De villa heeft een (verwarmd) privé zwembad in een grote tuin met een heerlijk terras met goed meubilair en een eigen Jeu de Boules baan. De tuin, met uitzicht op de bergen, is afgesloten zodat de hond niet weg kon lopen. Binnen is alles prima in orde. Schoon, fris en duidelijk net opgeknapt. Een mooie complete keuken met Senseo en een extra koelkast. Een grote Smart TV met Nederlandse zenders en Wifi. Ruime slaapkamers met plafond ventilatoren en heerlijke bedden. Er is volop buiten-speelgoed en er zijn spelletjes aanwezig. Ook Oma die slecht ter been is, kon hier prima uit de voeten. We hebben genoten van dit gezellige huis wat echt van alle gemakken voorzien is. Ook van de mooie, groene omgeving met gezellige dorpjes en markten. Wat een topvakantie, we komen zeker terug!

Villa Bienvenue: prachtig!

Elise Groeneveld
    3-6-2018

Villa Bienvenue (nr17) gehuurd via een website. Zij hebben op het park voor hun gasten een eigen Nederlandse beheerder. De villa heeft een uitgebreide inrichting, inclusief wasmachine, vriezer, een kinderstoel en een houten kinderledikantje. Natuurlijk was er ook WIFi en televisie met Nederlandse zenders. Op de begane grond twee slaapkamers en een badkamer met wastafel en douche. Op de verdieping ook twee slaapkamers, en een badkamer met wastafel, bad en tweede toilet. Zowel beneden als boven heeft een van de slaapkamers bedden van twee keer 90x210. De villa heeft een tuin met heel veel privacy. Zowel zon- als schaduwterrassen, een groot grasveld en een gezellige jeu de boules baan. Het eigen zwembad was heerlijk! Op het park is ook een algemeen zwembad, twee tennisbanen, tafeltennistafel, speeltoestellen voor de allerkleinsten. Wij komen zeker terug!

Geweldig voor gezinnen (ook met kleine kinderen)!!

Zoltan
    10-5-2018

Met twee pubers van 12 en 13 is het op vakantie vaak zoeken naar een geschikte dag aktiviteit die voor ons allemaal geschikt is en na wat gezoek op internet kwamen we uit bij Isla Cool Douce, Zo'n 20 minuten rijden vanaf onze camping.

Bij aankomst werden we enthousiast begroet in het Nederlands want de eigenaar en het personeel bleken Belgisch.

We hadden besloten een kajak tocht te maken en huurden twee tweeperoons kajaks waarmee we met een groepje na een half uurtje rijden met een four-wheeldrive stroomopwaarts afgedropt werden. De kajaktocht werd een ware survivaltocht omdat het waterpeil van de Ardèche erg laag stond dit keer en we regelmatig vastliepen op de rotsbodem, maar dat mocht de pret niet drukken en na een prachtige tocht van ruim! 3 uur waren we terug bij Cool Douce waar we nog heerlijk in een hangmat geluierd, gezwommen en lekker gegeten hebben.

Een aanrader als je vakantie viert in de Ardèche!!

Super

Suzy
    7-5-2018

Gezellig familie domain. Lekker eten en familiale sfeer

Rhône - Alps scoort een 7,8 uit 10, op basis van 9166 reviews