Sorteren

vakantieparken Rhône - Alps

Reviews over accommodaties in Rhône - Alps

Familie Ververgaard
    7-9-2018

In een woord geweldig mooi, de kinderen en wij ook hebben ons uitstekend vermaakt. We zijn er twee keer naartoe gegaan. Hele mooie omgeving, van de rotsen afspringen wat de kinderen heel erg TOF vonden. Wij komen zeker nog een keer terug!!!

een ideale uitvalsbasis om de streek te verkennen

NIco Matthys
    1-9-2018

Le rouret is een mooi onderhouden park. De huisjes zijn heel klein, maar wij hadden er 1 geboekt voor 6 pers. (voor 2 volw. en 2 kids). Hierdoor hadden we 2 slaapkamers, en 2 (kleine) badkamers (bad+douche). Het huisje was wel proper en alles wat er moest zijn,was aanwezig (handdoeken,bedlinnen,keukenset,zelfs een ventilator en vaatwastabletten).wel een klein terras bij het huisje (+luidruchtige buren tot 's avonds laat!). lekker ontbijtbuffet (wel dagelijks hetzelfde,maar voldoende keuze om te kunnen afwisselen). 1 x ook geboekt voor het avondbuffet: lekker en veel variatie. Gratis water! Vriendelijk personeel, voldoende animatie, maar jammer genoeg enkel in het Frans, waardoor onze kleine kids er niet veel aan hadden. Voor ons was het park een goede uitvalsbasis om andere steden te bezoeken, met de proper onderhouden zwembaden als leuke afkoeling. De eerder geschreven reviews hadden ons wat afgeschrikt,maar naar onze mening onterecht!

Prima! Schoon met ruime plekken.

Peet & Juud
    31-8-2018

Rustige camping vlakbij meer en dorp. Was voor ons 2 nachtjes op doorreis naar Italië. Nederlandse eigenaars. Mooi Zwembad naast de camping waar je gratis naar toe kan. Sanitair kan beter.

Ideale verblijf in de Ardèche

Steven
    24-8-2018

Gezellig, kleinschalig vakantiepark gelegen buiten de drukte van de campings. Heel complete en comfortabele chalet waar de airco een enorme meerwaarde is. Bed ligt wel wat hard maar dit is dan ook het enige wat wij kunnen geven als opmerking aangaande de chalet. Proper en aangenaam zwembad waar er altijd genoeg ligbedden aanwezig zijn. Met de auto ben je op 5 minuten rijden in het toeristisch centrum van Vallon pont d'Arc waar er een enorm aanbod is aan betaalbare eetgelegenheden. Het restaurant gelegen op het domein zelf vonden wij persoonlijk een grote tegenvaller en je kan veel beter vinden voor minder geld in het eerdervernoemde centrum. Wat wel top is zijn de ontbijtkoeken en het brood die je s'morgens kan laten leveren aan je chalet.

Zeker een aanrader met kleine kinderen als je rust wil en toch de Ardèche wil ontdekken.

prima voor een keer

elandenburg
    23-8-2018

Camping ligt gelegen aan een leuk meertje waar je kunt wandelen. Rustige camping met ruime en schaduwrijke plaatsen. Wij hebben deze camping gebruikt als overnachtingscamping, da's prima. Er ligt een groot en leuk zwembad net naast de camping waar je gratis gebruik van kunt maken. Verder valt over deze camping niet veel te melden, het was gewoon in orde. Nederlandstalige receptive medewerkers.

+ omgeving

+ mooie grote plaatsen

+ leuk zwembad met glijbaan voor de kinderen

+ vismeer

- matig sanitair