• Type accommodatie

vakantieparken in Rheinland Pfalz

Reviews over accommodaties in Rheinland Pfalz

Super!

Fam. Jannink, 17-2-2018
    Super mooi,gelegen park, alles is momenteel in renovatie, en dit kun je goed zien de huizen worden netjes opgeknapt, wij hadden een huisje die er schoon uitzag, bedden waren super, ook het personeel is vriendelijk, zwembad is top, een ieder heeft genoten, en komen hier zeker terug je kunt zien dat dit park is overgenomen door een andere party, en ziet het verschil in positieve zin vergeleken met de voormalige Roompot, wij zeggen was top !!!

Mooi park, gelegen in een super mooie omgeving

A. BRACKE, 17-2-2018
    Mooi resort, net buiten het plaatsje cochem. In de prachtige moezelstreek. Het kasteel dat op een rots bij de plaats Cochem staat is echt de moeite om te bezoeken. Ook het plaatsje zelf heeft vele kleine winkeltjes, barretjes en eetgelegenheden. Ook een boottocht over de moezel is prachtig. Het huisje was schoon, en van alle gemakken voorzien. Alleen het meubilair was wel aan vervanging toe. Voor de golfer ligt er een prachtig golfterrein. En je kunt de auto bij het huisje parkeren. Het zwembad is klein, maar in Cochem zelf is ook een supper mooi groot subtropische zwembad. Ook een dagje fantasialand in Brull is goed te doen. Heerlijke streek met prachtig resort, een aanrader voor zowel alle leeftijden.
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 19-2-2018

Wat fijn dat je genoten hebt van de prachtige omgeving! Leuk dat je verschillende bezienswaardigheden in de buurt hebt bezocht.

Wij zullen je feedback, betreft de gehuurde accommodatie, doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Graag tot ziens!

Groetjes Denise

Geweldige vakantie zeker ook voor onze honden

annemarie snijders, 11-2-2018
    Het zijn super leuke punt huisjes waar wij verbleven aan de rand vlakbij het grote meer waar we heerlijk met de honden konden wandelen.Keurig park alles netjes verzorgd.Auto,s mochten mee het park op en naast je huisje staan.In de omgeving veel te doen kwa wandelen.Heerlijke vakantie gehad.Bij een aantal huisjes zelfs een afgezette tuin voor de hondjes

super

marian, 9-2-2018
    super fijn park. ligt boven op een berg. familiehuisje was netjes en fijn met wasmachine

goed resterant

haj .peeters harry, 6-2-2018

wij waren zeer tevreden mooi schoon huisje.

prachtig park mooi uitzicht heel veel te bezichtigen, vriendelijk personeel

behulpzaam .een aanrader. wij zijn al vaak geweest en maart zijn we er weer .

groet fam peeters.

Rheinland Pfalz scoort een 7,7 uit 10, op basis van 7622 reviews