Playa del Inglés

We hebben een aantal aanbieders voor Playa del Inglés voor je op een rij gezet:

vakantieparken Playa del Inglés

We hebben een aantal aanbieders voor Playa del Inglés voor je op een rij gezet:

Reviews over Playa del Inglés

Perfecte,goede locatie, zeer vriendelijk personeel

jos veldhoven,
    20-3-2019

Een heerlijke locatie en niet te groot. Prima zwembad. Bungalows uitstekend. Schoonmaak is gewoon perfect. Zeer vriendelijk personeel. Ligging is zeer centraal. Zeker een aanrader

Gereisd met partner in december 2018

Fantastische relax vakantie

Jeanette,
    20-3-2019

Samen met partner een last minute geboekt, de prijs voor een week in het hoogseizoen was super goedkoop ten opzichten van alle andere accommodaties.

De reis was goed verzorgt met transfer, vlucht en de accommodatie.

Wij hadden een studio voor 2 pers. Ligging aan de straatkant maar totaal geen last van het verkeer dat voorbij reed, tuurlijk hoor je het wel maar het is maar net waar je, je druk om kan maken.

Wij vonden het uitzicht wat wij hadden over playa en het strand veel meer waarde hebben en er was reuring om je heen. Maar absoluut niet hinderlijk.

De studio zag er netjes en goed verzorgt uit, groot genoeg, uitstekende bedden en voorzieningen. Tijdens verblijf, dagelijks wisseling van de handdoeken en 2x per week schoon beddengoed. App werd elke dag schoongemaakt.

Mooie aangelegde tuin met verwarmd zwembad en voldoende ligstoelen voor gebruik. Centraal gelegen, supermarkt beneden

Vriendelijk personeel

Super vakantie 👍

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantasties

Theo,
    19-3-2019

Goed verzorgt verblijf en vriendelijk personeel we waren in oktober en maart het zelfde park

Gereisd met vrienden in maart 2019

Zeer goed restaurant

Fam van der Sijde,
    14-3-2019

Heel mooi en rustig park met een verrassend goed restaurant. Kok Ivan Palide Rodriguez zet een maaltijd neer die in een 3 sterren restaurant thuis hoort. Werkelijk fantasties. Wij aten octopus en chocolade dessert.

Gereisd met partner in maart 2019

Gewoon goed voor deze prijs.

A.Eerenstein,
    2-3-2019

Centraal gelegen met de bijbehorende achtergrondgeluiden.hebben dit niet als erg storend ervaren.de bungalow was zeer compleet ingericht.

Gereisd met partner in februari 2019
    Geboekt bijneckermann.nl