• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

vakantieparken in Plaatsen rond het Gardameer

Reviews over accommodaties in Plaatsen rond het Gardameer

Fantastische Locatie, prachtig gelegen park!

Fam. Schierboom/Wenneker, 28-12-2017
    Het is een prachtig, uitgestrekt park, met een geweldige ligging. Wij verbleven in bungalow A63, welke heel mooi is gerenoveerd en bovendien op een fantastische locatie ligt. Dichtbij alle faciliteiten en toch veel privacy met een wonderschoon uitzicht over het meer! De bungalows verschillen onderling nogal, omdat ze van particuliere eigenaren zijn, maar de A63 is een echte aanrader! Verder is er in de directe omgeving veel te doen, zoals wandelen, mountainbiken, maar ook aan het zwembad kun je heerlijk zijn. Het restaurant op het park is ook gewoon goed!

Prima, kleinschalig vakantiepark op mooie lokatie.

marieke, 6-9-2017

Met veel plezier twee weken doorgebracht in het Sunclass park in Tignale. Wij verbleven in huisje 13A en dit is een absolute aanrader. Het huisje heeft een prachtig terras, met adembenemend uitzicht over het Gardameer. Bovendien is het huisje van alle gemakken voorzien; afwasmachine, wasmachine, zeer uitgebreid serviesgoed en keuken gerei, senseo...noem maar op. Hoewel dichtbij het zwembad ,is het het toch nog een pittige klim de berg op...maar dat is meteen de 'workout' van de dag en dus geen probleem.

Voor peuters is dit huisje denk ik minder geschikt, er zit geen hek om de tuin en er is een trap naar het huisje toe.

Het zwembad is prima , de badmeester(s) vriendelijk en oplettend. De animatie vonden we prima, onze kinderen vonden de activiteiten hartstikke leuk.

Er zijn voldoende ligbedjes rond het zwembad en het is fantastisch zwemmen tussen de bergen!

In de kiosk kun je een heerlijke cappuccino drinken of een ijsje eten.

In de omgeving van Tignale is van alles te doen,maar hou er rekening mee dat je eerst de berg af moet,dus wel iets langer in de auto zit dan je zou verwachten. Limone en Riva zijn beslist de moeite waard om te bezoeken.

Ook het Canoying, te boeken via de receptie , is aan te raden. Man en dochters vonden dit een geweldige ervaring!

Kortom; een leuk, kleinschalig park, op prachtige lokatie en huisje 13A was fantastisch!

Perfecte vakantie!

Fam. Valeijn, 4-9-2017

We hadden een 3-kamer bungalow. Ontzettend mooi huisje om te zien, met een openhaard op het terras. Heerlijk plekje om te barbecuen.

De huisjes zijn wat verouderd, maar schoon en netjes. We hebben heerlijk geslapen.

Het is inderdaad een park met steile weggetjes, dat maakt het juist erg mooi.

De zwembaden zijn ontzettend mooi! De een ligt wat meer in de schaduw, de andere helemaal in de zon. Met een apart kinderbad. Om de zwembaden veel ligbedden.

We hebben 1 keer in de pizzaria gegeten en 1 keer besteld. Lekkere pizza's, spaghetti en patat.

Over de service waren wij ook te spreken. Ze pasten zich goed aan aan onze voorkeuren.

De speeltuin was wat rommelig en verouderd.

Verder is de omgeving fantastisch! Er is erg veel te doen. Zoals een dagje naar de ruïnes in Sirmione. Met de boot vanuit Garda is erg mooi. Er is een uitgebreid klimpark in de buurt. Een mooie dierentuin met safari. De Monte Baldo is erg mooi en Riva del Garda blijft ook super! Kortom: Je kunt hier prima vakantie vieren!

Heerlijke vakantie gehad!

Claudia, 1-9-2017

We zijn net thuis van een heerlijke week op The Garda Village. Huisje was nogal klein en een campingbedje pastte dan ook niet. Eettafel naar buiten gesleept en opgelost. Alles was perfect schoon. Alleen wel alles precies afgemeten. 4 glazen 4 borden 4 messen etc. Je wast dan ook lekker vaak af.

Drie heerlijke zwembaden. Badmuts verplicht maar dat was na 10 minuten al een gewenning.

Voor de kids veel te doen en dochter maakte goed gebruik van de animatie. Spreken wel alleen Duits en Italiaans. Engels zijn ze niet goed in.

Perfecte ligging en veel dorpjes zijn dan ook snel te bereiken. Privestrand was niet handig met de buggy vanwege de trap maar in Rivoltella op 5 minuten rijden heb je hele rustige strandjes.

Zeker weten voor herhaling vatbaar!!

super

wilko, 28-8-2017

nette schone huisjes, 2 grote slaapkamers en een kleine woonkamer/keuken , maar daar ben je toch niet met dit mooie weer. Ze hebben afgelopen jaar alles netjes opgefrist.

zwembad is mooi en loopt geleidelijk af, ideaal voor kleine kinderen. genoeg bedjes rond het zwembad, ook als je later in de middag komt is er altijd wel een bedje te vinden.

animatie is in het Duits, maar dat is niet storend.

restaurant is prima.

al met al een super leuk park voor gezinnen met kinderen tot ong. 10 jaar