We hebben een aantal aanbieders voor Peer voor je op een rij gezet:

Reviews over Peer

zalig

De Soete,
    18-3-2019

kindvriendelijk, rustig, aangenaam wat we nodig hebben en ook weten dat dit is waar center parcs voor staat,

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Heerlijke vakantie, zeer gastvrij personeel

Esmeralda P.,
    13-3-2019

Een heerlijke vakantie buiten de vakantieperiode gehad. Het park was netjes, het personeel (vooral bij de paardjes) was bijzonder aardig, meedenkend en beleefd. Er was meer dan zat te doen. Wij hebben met onze driejarige de focus gelegd op zwemmen en spelen in Baluba wat er ook gratis bijzit. (Een indoor speeltuin.) Wat een vakantie, voor onze dochter kon de pret niet op. En met een whirlpool, een lazy river en een goed overzichtelijk kinderdoebad was het ook zeer ontspannend voor ons als ouders. De minpuntjes: 1. de prijs-kwaliteit verhouding bij de cafés en restaurants op het park. Het eten, doch niet vies, is matig, en de prijzen zijn daarvoor best hoog. Ook zouden we graag meer bio-producten in het winkeltje en in de restaurants zien. 2. Het huisje was wat verouderd en de keukenspullen mogen wat uitgebreid, maar ik ben al vergeten wat ik miste, zo niet belangrijk was het. De bedden waren wel prima. Verder uitstekend.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Prachtige midweek in een heel mooi park❤❤

Fam van Staverden,
    4-3-2019

Vorige week midweek Erperheide geweest voor de 3e keer op dit fijne park. Wij vinden dit zo'n fijn park. Veel gezelligheid en wat een mooi zwembad. Prachtig aangekleed met planten en stenen en poeltjes. Dit is samen met de Eemhof de mooiste. We kunnen niet kiezen. De jacuzzi buiten is geweldig. Gezellige huisjes en ontzettend vriendelijk personeel. We kijken alweer uit naar een nieuwe aanbieding. ❤❤

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Beste familie van Staverden

Wat leuk om te lezen dat Erperheide uw favoriete park is ! Bedankt voor deze mooie recensie, wij vinden het erg fijn dat u en uw gezin voor de derde maal een aangenaam verblijf bij ons hebben gehad. Tot weerziens op Erperheide !

Ontspannend.

Schops Rudi,
    2-3-2019

Wij hebben genoten van de rust en de natuur rond de bungalow. De bungalow was oke voor ons. Problemen met de verwarming in de badkamer was binnen het uur opgelost. In het centrum is het fijn te vertoeven. Het zwembad is meer dan een golfslagbad.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Beste mijnheer Schops Rudi,

Bedankt voor uw mooie review, fijn dat u een ontspannende vakantie heeft gehad en dat u heeft kunnen genieten van onze Aqua Mundo.

Nogmaals dank en tot weerziens op Erperheide.

Topmidweek!

R.hoogeveen,
    1-3-2019

Laatste verblijf bij centerparcs tijd geleden was een tegenvaller. Na aantal x andere keten toch voor het zwembad weer eens cp gekozen. Vantevoren ingesteld op wat nadelen zoals gedateerd huisje/ mankementen. Maar blij verrast: gedateerd ja, echter alles zeer netjes, schoon en heel. Hele park goed onderhouden, overal zeer schoon, ook bij het zwembad. Vriendelijk personeel! Zwembad is speels ingericht, bij alle parken beetje anders dat is erg leuk.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Beste R. Hoogeveen

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u toch weer heeft gekozen voor Center Parcs Erperheide en dat het goed bevallen is.

Wij hopen u dan ook nog een keertje te mogen begroeten bij ons op het park.