• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

vakantieparken in Pays de la Loire

Reviews over accommodaties in Pays de la Loire

Genieten van de rust en de natuur ...

Ben & Christine, 5-12-2017

We waren er dit jaar in het verlengde paasweekend. De natuur kwam weer stilaan tot leven. We waren er voor de 2de keer, deze keer zonder kinderen, gewoon om een paar dagen te genieten van de rust en de natuur. Het was in die periode nog rustig op dit kleinschalig, gezellig vakantieparkje.

Wederom hebben we een enorme gastvrijheid mogen ervaren van Frans en Irene. Onze chalet/bungalow werd al grondig zomerklaar gemaakt zodat we ten volle konden genieten van onze enkele dagen verlof. De temperaturen waren al aangenaam, al was het nog maar april. Voor de frisse avond en ochtend kregen we een petroleum kacheltje ter beschikking. De streek is mooi, dichtbij de zee en het strand.

Prima plek om met kinderen te verblijven in de zomermaanden. Sinds vorig jaar is er een houten terras aan het zwembad gebouwd zodat je lekker kan relaxen en de overdekte speelplaats voor de kinderen was er in opbouw de periode dat we er waren. Dus ook bij een mindere dag kunnen de kinderen er naar hartelust spelen.

Weg van de drukte, midden in de natuur, gezelligheid troef en zeker de aimable en enthousiaste Frans en Irene niet te vergeten. Echt een aanrader !!

Heerlijk huis met veel privacy

Hans, 3-12-2017
    We zijn hier al een aantal keer geweest, en het is altijd fijn om hier weer terug te komen. Fijn ingericht met alle gemakken, en een verwarmd privé-wembad, wat wil je nog meer. Heel veel leuke restaurants in Les Sables.

Ideaal

Sander, 6-10-2017

Geweldig park, met veel privacy. Heerlijk zwembad in de tuin, mits je daar voor kiest natuurlijk. Aan de ingang bij het park ligt een bistro/afhaal/supermarkt, waar je 's morgens heerlijk brood kunt halen of 's avonds een pizza, mosselen of kip. In de buurt is best wel wat te doen, zonder dat het enorm toeristisch is of aanvoelt. Heerlijke, relatief goedkope restaurants en aardige mensen. Wij gaan weer terug.

Klein nadeeltje is dat het zwembad niet verwarmt is. Dit moet je vooraf aangeven, maar niet iedere reisorganisatie is hier van op de hoogte.

Fijn kleinschalig park

Gezin, 24-8-2017

Prima park, tussen de bomen, overzichtelijk en schoon. Het buitenbad is behoorlijk fris, maar als de temperaturen buiten wat hoger zijn, is het heerlijk. Voor de wat frissere dagen is het verwarmde binnenbad een uitkomst.

6 persoonshuis is prima voor 4 personen, heerlijk grote veranda en schoon.

Het strand is op loopafstand. En om de hoek zit een prima restaurant, 'La ronde table', toeristisch eten (als pizza en cheeseburger), maar ook lekker galettes en mosselen.

Leuke dorpen in de buurt en genoeg vertier.

Enige minpunt: het basketbalveld geeft 's avonds behoorlijk veel lawaai (weerkaatst tegen het zwembad), ik zou een huisje niet direct aan het veld vragen

Leuke en gezellige accommodatie

Merlijn, 9-8-2017

Les Aulnettes is een klein, gezellig vakantieparkje met 10 goed ingerichte vakantiehuizen. Je hebt veel privacy bij je huis en mogelijkheid om in de zon en in de schaduw te zitten. De luiken bij je huis zorgen ervoor dat het goed donker is in de slaapkamers. Tezamen met de rust op het park zorgt dat ervoor dat je lekker lang kan uitslapen. Er zijn fietsjes en skelters op het terrein waar de kinderen veel gebruik van hebben gemaakt. En er is een zwembad en een tafeltennistafel. Eigenlijk is een grasveld/voetbalveld het enige dat ontbreekt.

De topper van Les Aulnettes is de 'stabul', de half overdekte ruimte/schuur waarin iedereen welkom is om te kletsen met elkaar, te internetten (geen WIFI in het huisje) en op verschillende dagen in de week samen met elkaar te eten en te borrelen. Super! De eigenaren, Frans en Irene, zijn erg aardig en gezellig en zorgen voor een goede sfeer. De kinderen hebben nog gedanst op het podium!! Volwassenen en kinderen hebben het op Les Aulnettes reuze leuk met elkaar.

Les Aulnettes ligt op 15 minuten rijden van prachtige, rustige, stranden. In de omgeving is veel te doen.

Frans en Irene, dank voor het leuke verblijf bij jullie!

Pays de la Loire scoort een 7,6 uit 10, op basis van 3826 reviews