• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

vakantieparken in Overijssel

Reviews over accommodaties in Overijssel

Perfecte locatie voor vriendengroep met kinderen.

G.de Knegt, 19-2-2018

Het weekend van 18 februari 2018 verbleven in de Twentehoeve (met 12 volwassenen en 11 kinderen) op Erve Kleilutte. De eerste indruk was meteen prettig: een goed verzorgd kleinschalig park met nette woningen en goede faciliteiten voor de kinderen. De woning bood voldoende ruimte, was schoon en netjes. De riante keuken was voorzien van ruim voldoende keukengerei, vaatswassers en toebehoren. Daarnaast was de woning kindvriendelijk en uitgerust met divers aanbod aan speelgoed. Bij binnenkomst was de woning verwarmd en ademde een warme sfeer. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het overdekte speelparadijs, de buitenspeeltuin en crossbaan. Het voelde veilig om de allerkleinste ook los te laten.

Bij het afgaan van het brandalarm werd er direct gereageerd door de beheerder en is dit top opgepakt.

Al met al waren wij zeer tevreden en is dit zeer zeker een aanrader.

Minpunten:

Koelkast werkte niet naar behoren.

Sommige slaapkamers waren erg koud. (was vrieskou buiten)

Relaxen.

Fam. Schraage, 17-2-2018
    Warm welkom, behulpzaam. Huis is heerlijk om bij te tanken. In de omgeving veel te doen.

Een echte aanrader

Simon, 17-2-2018
    Wij stonden op de camping waar wij zeker weer gaan boeken. Fantastisch personeel die altijd voor je klaar staat. Ook voor onze kinderen is het prachtig, die vermaken zich op en top! Je bent echt op vakantie.

Leuk gezellig verblijf

Fam. De Jong, 16-2-2018

Wij hebben een super vakantie gehad. Erg vriendelijk personeel die veel voor je willen doen.

In het restaurant kun je voor een leuk prijsje heerlijk dineren.

Animatie was fantastisch, leuk afwisselend programma met activiteiten voor elke leeftijd. De Guus en Gelien shows vonden onze kinderen geweldig.

Wij komen zeker nog eens terug!

Overijssel scoort een 8,2 uit 10, op basis van 6815 reviews