Reviews over Noordwijk / Noordwijk aan Zee

fantastisch

Lisette,
    7-12-2018

Heel vriendelijke personeel

Volgende week wil ik weer...

Ineke Proper,
    13-11-2018

Het is een prachtig huisje voorzien van alle gemakken! En vooral: voorzien van een tuin met hek erom. We hadden 3 honden bij ons en dat hek heeft er oa voor gezorgd dat we heerlijk konden ontspannen zonder ons zorgen te hoeven maken of ze niet stiekem naar het strand waren gehold😉

Wij komen terug.

Peter Laurijssen,
    7-11-2018

Mooie accommodatie met top inrichting. Vriendelijk ontvangen. Binnen korte afstand van bos, duinen en strand. Ook de hond heeft genoten. Wel jammer van de luidruchtige werkzaamheden om 07.30 uur.

Vakantiepark Duinrust, Bedrijfsleider, 10-11-2018

Beste familie Laurijssen,

Hartelijk dank voor uw review en heel fijn te horen dat u terug komt. Excuses voor de geluidsoverlast van het plaatsen van de hekjes om onze bungalows. Wij hopen dat u en uw hond tijdens uw volgende verblijf kunnen genieten van de hekjes rond de tuin.

Marjon Drop,
    5-11-2018

Mooi park met mooie luxe huisjes deze zien er verzorgt uit mooie omgeving om te wandelen kom er zeker nog een keer terug

Absoluut voor herhaling vatbaar

S. Grootenboer,
    30-10-2018

Zeer nette en complete huizen. Op park niet veel te doen maar in de omgeving wel en lekker dicht bij het strand.