• Aanwezig in kamer/huis

Heerlijk ontspannend

Roelie Beek-Broekman
    10-9-2018

Rust, mooie omgeving.

met openbaar vervoer moeilijk te bereiken.

Mooi huisje met mooie veranda

Betty Ambaum
    10-9-2018

Mooi huisje maar spiegel in badkamer hangt wat te hoog en het keukengerei wat summier.

Heerlijk

Alice Rispens
    26-8-2018

Sfeervol huisje, speciaal om honden mee te nemen, omheind. Heel schoon. Goede bedden.

Broodbus komt elke ochtend langs. Super gegeten in restaurant.

Tegenvaller: slechte WiFi en maar voor 1 persoon rest moet he bijkopen. Airco is 10 euro per dag. Slechte ontvangst tv.

Mooi aangelegd en onderhouden park.

Mooi, klein en rustig park

Daan
    14-8-2018

Mooi huisje, huisjes beetje dicht op elkaar. Bij binnenkomst eerst zo'n 50 spinnen weggehaald. Was denk even niet bewoond geweest ofzo. Sowieso dagelijks wel wat spinnen wegehaald. Vriendelijk personeel. Rustig park. Klein zwembad maar mijn zoontje van 5 vond het prima. Naar strand is nog een klein stukje fietsen. Weinig animatie gezien maar omdat wij heel mooi weer hadden zijn we er veel op uitgegaan naar strand. Alleen beetje gek dat je voor je vuilniszak een muntje van een euro moet halen.

Fijn dat we ook op andere park van topparken iets verderop konden zwemmen en meedoen met animatie.

Recreatiepark Noordwijkse Duinen, Receptie, 19-10-2018

Beste Daan,

Wat ontzettend fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad.

Wist u al dat u bij een volgend verblijf 10%korting kunt ontvangen indien u dit jaar nog boekt?

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Leuk, maar wel met fiets!

Theo Haerkens
    8-8-2018

De omgeving is prachtig, het park ligt wat verder van het strand en plaats.

Fietsen meenemen of huren is een perfecte optie.

Parkeren loopt aardig op in Noordwijk