Reviews over accommodaties in New South Wales

Veel gezinnen = drukke camping

Linsey,
    3-2-2013

Wij verbleven hier 1 nacht met een 4pers.camping. Het is een grote, drukke camping aangezien er veel gezinnen verblijven. Het sanitair is goed onderhouden. Vriendelijk onthaal. Duur in vergelijking met andere campings. De camping ligt aan een rivier en op 15min wandelen van de 7 mile beach waar het erg mooi is.

Een bijzonder fijne plek

Joke,
    21-1-2011

Dit Big 4 terrein was prima, aardige receptie, ruime plek voor onze camper, door een paar korte paadjes was je direct op het strand. Bij de entree is een zwembad, niet zo erg groot.Er waren ook permanent bewoonde huisjes.

Mooigelegen terrein

Joke,
    17-1-2011

Dit terrein biedt aan de ene kant zicht op een meer/zee-inham, en aan de overkant van de doodlopende weg is het strand. Het stadje Eden is op loopafstand, langs een mooi wandelpad. In het juiste seizoen zijn hier veel walvissen te zien. Het terrein staat vol seringenbomen, die allemaal in bloei stonden toen wij er waren. Er zijn ook mooie vogels en eenden.Een heel fijn verblijf.

Super

Grietje,
    9-8-2010

Mooi park, goed onderhouden lawns, mooi tropische setting. Cabins ruim en zien er pico bello uit. Niets op aan te merken

Een oase voor senioren

grietje,
    17-6-2010

Gwydir Carapark heeft drie thermal pools. Deze pools hebben verschillende temperaturen. Men treft hier dan ook veel grijsharige gasten aan. Wij verbleven in een cabin, rondom cabin en in cabin alles netjes. De carapark ligt op een kruising van wegen, iets buiten Moree. Dit was de tweede keer dat wij hier verbleven en mochten wij ooit weer in de buurt komen, dan overnachten wij in Gwydir.