• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

vakantieparken in Midi Pyrenees

Reviews over accommodaties in Midi Pyrenees

Dit jaar niet zo enthousiast

Ellen Dokter, 13-2-2018
    Sommige dingen moet je niet willen veranderen . In ons geval en naar vele gesprekjes rondom het zwembad gehoord te hebben zijn er veel meer die dit ervaren, elke verandering is in dit geval GEEN verbetering. Ondanks dat ik er achtersta dat er soms veranderingen moeten zijn om weer nieuwe vibe te krijgen .Heeft nieuwe parkbeheerder totaal geen gevoel bij gastheerschap op zo,n luxe park . Ik neem het op voor gasten die na lange reis soms pas 1,5 uur later als sleutel overdracht het huisje in konden, viel ons kwartiertje nog mee. Nieuwe medewerkers die hun best deden maar het niet aan konden,geen steun van beheerder die was nergens te bekennen. Het avondmarktje van lokale ondernemers werd in 1e instantie amper bezocht omdat er geen terras buiten meer was en je dus niet kon proeven en tafelen. Je moest met plastic bord bordes op naar restaurant. Veel protest ondernemers. Beheerder wil geen moeit doen ivm gesjouw. Idem bbq. Gemiste kansen

Top !

Tamara, 3-2-2018

Met een divers gezelschap ( van 3 jaar tot 67) een week op camping Platus gebleven. Een kleine sfeervolle camping in Frankrijk. We waren met 15 personen verdeeld over 3 huisjes. De A-chalet is wat veroudert maar ik begreep voor volgend seizoen opgeknapt. De lodges zijn echt geweldig! Super mooi gemaakt met het hout van het omringend bos. De A-chalet had voor ons ruimte genoeg.

Er is een kidsclub waar de kinderen zich goed kunnen vermaken ( als het weer even minder is) Daar hebben we de finale van de Nederlandse voetbal dames hebben gekeken. Platus ligt in mooie omgeving waar je heerlijk kunt wandelen. Leuke dorpjes in de omgeving. Bij het ontbijt heerlijk vers brood. De bbq avond met div. soorten vlees en heerlijke salades was erg gezellig. Zelfgemaakte pizza’s bij aankomst was erg lekker . De eigenaren zijn zeer vriendelijk. En de jongedame met de gitaar erg leuk met kinderen.

Lekker zwembad om in af te koelen.

Top !

Heerlijke plek om met jonge kinderen te genieten!!

Mark, 8-1-2018
    Superplek! Kleinschalig, en toch met hele goede faciliteiten. Jos en Esther zijn allebei erg leuk op de kids gericht en niets lijkt teveel. De safaritenten zijn super: ruim, luxe en genoeg privacy. Veel speelmogelijkheden op het terrein voor kleine kinderen.

actieve en sportieve vakantie in rustieke omgeving

Tom van Bemmel, 13-12-2017

Eind september en begin oktober hebben wij het enorm naar ons zin gehad in een royaal chalet. Het huis lag aan de golfbaan en had een lekker stuk grond er omheen, waar wij met onze vrienden heerlijk konden verblijven, volop privacy.

De atmosfeer op het terrein sprak ons erg aan. Er heerst een oase van rust en ruimte. Natuurlijk boften wij erg met het weer, het was soms zo warm dat we een buggy voor een rondje golfen hebben genomen.

Op het terrein is ook een restaurant waar we 's middags op het terras een drankje dronken en 's avonds genoten van een prima verzorgde maaltijd.

Wij zijn ook tennissers en ook daarmee kwamen we in het ochtendzonnetje heerlijk aan onze trekken.

Een wandeling over het totale terrein duurde een uurtje en dan genoten we van de stilte en de groene natuur.

Op enkele meters afstand van het huis in de lus "Les Tillieuls" lag een riant eigen zwembad.

Wij gaan zeker nog een keer terug, misschien nu in het voorjaar.

super vakantie gehad op een super lokatie

Fam. Cillessen, 24-10-2017

We hebben genoten van het prachtige weer, de rust op het park en de mooie natuur en omgeving.

De vakantiebungalow is modern compleet en zeer comfortabel ingericht. Het heeft ons aan niets ontbroken.

Midi Pyrenees scoort een 7,9 uit 10, op basis van 3772 reviews