Reviews over Marne la Vallee (bij Disneyland)

Perfect

J. Valstar-van der meer,
    27-11-2018

Klein huisje met twee slaapkamers, twee douches en twee toiletten. Klein maar fijn! Nog geen 5min rijden met de auto naar Disney. Leuk zwembad en souvenir winkeltje. Echt super!

Leuk park

Marleen,
    13-11-2018

Prima verblijf voor als je naar Disney land wil ! Huisjes zijn voorzien van alles wat je maar nodig hebt .

K.B,
    11-11-2018

De blokhut was echt boven verwachting goed. Was aangenaam warm (snel warmende wandkacheltjes) en ruim genoeg voor ons gezin. Twee volwassenen en 2 kinderen. Ieder een eigen slaapkamer, wij en de kindjes samen op 1 kamer. Was goed schoon. Bedden opgedekt bij aankomst.

Voor 6 personen zal het wat krapper zijn maar goed te doen voor dat eventjes dat je er bent. Je komt er tenslotte enkel om te overnachten en ontbijten. Ontbijt was overigens echt heel goed. Had een "noodpakket" bij voor de kindjes maar dit was niet nodig.

Tassen werden in Disney uiteraard goed gecontroleerd maar we mochten onze boterhammen en flesjes drinken gewoon mee binnen nemen.

Tip: probeer buiten het weekend te gaan dit scheelt enorm in wachttijden en drukte.

Top!!

Kim wierts,
    9-11-2018

Met zijn 2tjes in een 6 persoon blokhut die al helemaal in kerstsfeer was ( was mazzel want er waren maar een paar hutten in kerstsfeer). Op de bedden na was het top en heel schoon ( 1529)

Geweldig weekend in prima accomodatie

Thomas,
    30-10-2018

Wij waren met een vriendengroep van 18 personen en hadden 4 stacaravans geboekt. Ondanks dat wij op verschillende tijden aankwamen verliep de incheck probleemloos (elke stacaravan moest apart inchecken). Zonder het te vragen stonden de caravans naast elkaar. Volgens mij zijn de stacaravans (die wij hadden) net vervangen want alles was nieuw en onbeschadigd (nr's 1030/1031/1032/1033). Slaapkamer met dubbelbed, slaapkamer met 3 aparte bedden en een extra matras. Twee badkamers, 2 WC's. Koelkast, koffiemachine, broodrooster, vaatwasser aanwezig. Alles was prima en Disney zelf is natuurlijk geweldig. Een minpuntje: de prijzen voor eten en drinken. Een hamburger(menu), patat en drankje is op het park € 16.99. Losse Hamburger is € 9.99. In Disneyvillage vindt je een menu voor € 11.99 (warm worstenbroodje, patat, drank, geen hot-dog !). Voldoende eetgelegenheden maar erg duur vandaar de onvoldoende. Avondeten bij King Arthur was goed.