• Aanwezig in kamer/huis

Sorteren

Reviews over Marne la Vallee (bij Disneyland)

Gewoon goed, niet fantastisch, niet vreselijk

Ellen
    19-8-2018

Vorige week 2 nachten hier geslapen. Na het lezen van de onderstaande reacties was ik wat huiverig om te gaan. Maar eerlijk gezegd is het mij 100% mee gevallen. We hadden 2 huisjes met onze familie en hebben dus met 5 personen in 1 huisje geslapen. Dat was prima te doen. Enige nadeel was dat 1 van de bedden enorm kraakte, Maar goed je bent zo moe van het wandelen dat je dat alleen de eerste 5 minuten hoorde. Het huisjes was schoon, voldoende faciliteiten en we hebben heerlijk geslapen. Het ontbijt wat we er bij kregen was prima. Oke, eerlijk is eerlijk , een 5 sterren hotel is het niet, Maar als je centerparcs parken in nl of be goed genoeg vind is dit ook helemaal prima. Lekker slapen op korte afstand tor Disney. Want daar kom je natuurlijk toch voor.

Ik zou er echt nog wel eens terug gaan als ik naar Disney wil, geen enkel probleem!!

Prima verblijf

Karien
    7-5-2018

De Davy Crockett Ranch ligt ca 8 km van het park en is ons goed bevallen ook al zijn momenteel het restaurant en zwembad gesloten ivm renovatie . We huurden voor 4 nachten een Trapper huisje met zijn 5. Fijn dat er 2 slaapkamers en badkamer zijn. Het huisje was schoon. Vooraf gelezen dat de keuken niet zo compleet als thuis was, dus een scherp mesje, extra pan, kaasschaaf waren mee. Blij met de vaatwasser! Het ontbijt viel wat tegen. (pp: ciabatta-broodje, croissant, (of melk & cornflakes), boter, pakje jam + nutella, pakje drinken + zakje oploskofffie of thee en evt appelmoes (?). De volgende keer neem ik (meer) beleg mee van huis en koop in de (camping)winkel stokbrood en croissants.

Handig om te weten:

* TV heeft de zender BVN.

* Wifi via (laptop) snoer en prijzig

* gratis Wifi bij receptie

* 1 grote handdoek pp

* bij aanvang ontvang je een dweiltje, beetje sop en 2 vaatwastabletten

* afhaaleten is prima (pizza/ kip/patat)