• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over Marne la Vallee (bij Disneyland)

Prima verblijf

Karien
    7-5-2018

De Davy Crockett Ranch ligt ca 8 km van het park en is ons goed bevallen ook al zijn momenteel het restaurant en zwembad gesloten ivm renovatie . We huurden voor 4 nachten een Trapper huisje met zijn 5. Fijn dat er 2 slaapkamers en badkamer zijn. Het huisje was schoon. Vooraf gelezen dat de keuken niet zo compleet als thuis was, dus een scherp mesje, extra pan, kaasschaaf waren mee. Blij met de vaatwasser! Het ontbijt viel wat tegen. (pp: ciabatta-broodje, croissant, (of melk & cornflakes), boter, pakje jam + nutella, pakje drinken + zakje oploskofffie of thee en evt appelmoes (?). De volgende keer neem ik (meer) beleg mee van huis en koop in de (camping)winkel stokbrood en croissants.

Handig om te weten:

* TV heeft de zender BVN.

* Wifi via (laptop) snoer en prijzig

* gratis Wifi bij receptie

* 1 grote handdoek pp

* bij aanvang ontvang je een dweiltje, beetje sop en 2 vaatwastabletten

* afhaaleten is prima (pizza/ kip/patat)

Was super

Irene van de kraak
    14-4-2018

De aankomst was erg verwarrend doordat ze aan het bouwen waren, en we zo om moesten rijden dat we dachten dat we verkeerd reden. Was slecht aangegeven

Marne la Vallee (bij Disneyland) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 285 reviews