Sorteren

Reviews over accommodaties in Luxemburg

Leuke omgeving, simpel maar prima park

Hannah
    19-8-2018

We hebben hier een prima vakantie gehad (2 wkn). Luxemburg is een mooi land en qua reistijd goed te doen. Op basis van reviews hebben wij voor een groter huisje gekozen omdat wij van privacy houden. Deze huisjes zijn prima. Nadeel is wel dat er aan die kant van het park maar 1 klein speeltoestel staat en dat er een openbare weg dwars door het park loopt. Wij vonden het daardoor geen fijn idee om onze kleuter alleen naar de andere speelgelegenheid te laten gaan.

Ander nadeel was de trap: afgesleten verflaag en niks van anti-slip. Beide kinderen zijn uitgegleden, terwijl ze rustig liepen. Gemeld bij de receptie, maar die wekte niet de indruk het van belang te vinden. Kan toch je vakantie verpesten.

We hebben geen gebruik gemaakt van de animatie was en maar 1 keer in het restaurant gegeten. Over die dingen kan ik dus niets zeggen. Het zwembad waar je gebruik van kunt maken is erg leuk. Ze wisselen af met de dingen die er te doen zijn.

Fijn park, echte aanrader !

Toinie van Rutten
    11-8-2018

Een heerlijk, niet te groot park met mooie, moderne huisjes/ appartementen met veel voorzieningen. WiFi gratis en toegankelijk voor huisdieren. Ideaal voor gezinnen met kleine kinderen of mensen die van hier uit Luxemburg willen bekijken. Minder voor gezinnen met tieners/pubers. Wel WiFi maar daarnaast is er niet zo veel te doen. Ben er nu 2 keer geweest en kom beslist terug wanneer onze dochter niet meer met ons op vakantie gaat. Ik vind Luxemburg een prachtig land en zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken.

Erg mooie omgeving, rustig kortom geweldig genoten

Fam van Hulst
    23-7-2018

Als je van natuur, water, vissen en wandelen houd dan is deze plek echt prachtig.

We zaten in een 4 persoon chalet met veranda. Badkamer was aan de kleine kant maar wel te doen. Alles was aanwezig in het huisje.

supervakantie gehad

Julian
    14-8-2017

Rustig park, ruim opgezet, voldoende ruimte voor de kinderen om te spelen, vissen, varen en verblijven op, in of aan het water. Bij je huisje tot rust komen, maar ook een prima uitvalbasis om Luxemburg te leren kennen.

Wij zaten in huisje nummer 3, direct tegenover de waterval.

Een super huisje. Ruim opgezet, net wat meer ruimte dan in een stacaravan. Douche was wat klein. Mooie ruime veranda voor het huisje waardoor je makkelijk buiten kunt zitten (ook als het regent). Bedden ogen wat oud en hard, maar niets is minder waar. ze sliepen lekkerder dan menig boxspringbed. Simpele keuken, maar van alle gemakken voorzien. Had van mij wel iets meer opbergruimte gemogen voor boodschappen, en kleren.

Toen we aankwamen schrokken we een beetje van de waterval zo dichtbij. De gedachte om de hele nacht het vallende water te horen (met de nodige toiletbezoeken tot gevolg) speelde direct op. Niets was minder waar. zodra je de ramen sloot hoorde je niets meer van buiten. Top! 's nachts deden wij ook de luikjes voor de ramen dicht waardoor het heerlijk donder was in de slaapkamers.

Wij hebben de hele week mooi wer gehad waardoor de kinderen de hele dag buiten konden spelen. Voetballen, zwemmen, vissen, alles was mogelijk.

Nadeel is wel de dure visvergunning (€ 43 voor 1 week per persoon), maar de vangst van een mooie forel door mijn oudste zoon (9) deed de kosten direct vergeten. Wij hebben de forel weer teruggezet in het water.

Veel mensen komen hier vissen om de forel te vangen en op te eten (wordt speciaal forel voor uitgezet). Dit leidde tot een gesprekje met mijn zoon waarom die jongen de vis doodsloeg met een steen. Op zich niet vervelend, maar wij zijn gewend om de gevangen vissen zo snel mogelijk weer terug te zetten in het water.

Op het park is verder niets te doen. je moet jezelf bezig houden. Dat is ons erg goed bevallen. de kinderen hebben zich enorm vermaakt, en als de kinderen het leuk hebben, hebben de ouders het vaak ook best.

Veel gebruik gemaakt van de WIFI op het park. Je mobiele telefoon heeft veelal geen bereik, dus wordt je ook weinig doch niet gestoord. Lekker een filmpje kijken op Netflix terwijl de kinderen zitten te vissen. Muziek luisteren van Spotify terwijl je een boek zit te lezen. Wat wil een mens nog meer?