Reviews over Lochem

Nieuw huisje, rustig park

Douwe63,
    26-10-2018

Wij boekten zonder eerst de reviews over het park te bekijken. Niet handig en bij het later lezen van de reviews werden we niet vrolijk. Maar alles viel 100% mee. Bij aankomst op park vriendelijke en snelle afhandeling ontvangst. Huisje dat wij hadden (nr 114) was nieuw, nog nauwelijks gebruikt. Alles goed functionerend, ook keurig schoongemaakt. Park is niet bijzonder (er zijn tientallen van dit soort parken in NL te vinden), maar heerlijk rustig. Van faciliteiten op park geen gebruik gemaakt, genoeg te zien en te doen in de omgeving. Kortom, wij hebben er een prima midweek in de herfstvakantie gehad. P.s. verderop waren inderdaad enkele huisjes verhuurd aan Poolse werknemers. Die ook s avonds langdurig hardpratend buiten waren. Kan mij voorstellen dat, als je het huisje ernaast hebt gehuurd, daar niet blij van wordt.

Mooi ruim opgezet park

8-10-2018

Mooi ruim opgezet park in een mooie omgeving. Wij hebben gebruik gemaakt van een chalet l'etage 8. Zeer ruim en net huis, chalet was nog geen 2 jaar oud. Mooie inrichting en het huis was schoon bij aankomst. Nadeel voor ons was wel dat er geen traphekjes zijn, met kleine kinderen kan dit wel gevaarlijk zijn.

Erg leuke speeltuinen op het park, speeltuinen zijn ook nog vrij nieuw allemaal.

Zwembad is vrij klein, maar voor kleine kinderen is het voldoende. Water wel aan de koude kant. Het winkeltje aan het begin van het park stelt niets voor, weinig assortiment. Gewone supermarkt is op 10 min. autorijden te bereiken. Er zijn op het hele park veel slootjes welke niet afgezet zijn. Voor een gezin met kleine kinderen kan dit een nadeel zijn. Honden zijn toegestaan op het park en hiervoor betaal je een toeslag, maar er zijn geen hondenpoep zakjes op het park te krijgen.

geweldig

Ton Feijen,
    24-9-2018

Was een geweldig mooi chalet

De plek is prachtig

Gerard,
    19-9-2018

Wij hadden al vroeg in het jaar type Boekhorst l'etage 12 personen geboekt voor 2 weken, omdat we in de weekenden met een grote (familie)groep zouden zijn. Onze bungalow was bij aankomst slecht schoongemaakt. Wat is dat toch dat dit steeds zo vaak voorkomt. We hebben ook ontzettend veel last gehad van zilvervisjes; zowel in de slaapkamers als tussen de lakens ! Hier zelf maar spuitbussen voor gekocht. Ook de stofzuiger zak was prop en propvol en was volgens mij in geen maanden verwisseld. Drie keer langs de receptie geweest voordat er iemand van de schoonmaakdienst langs kwam om de zak te verwisselen, kon geen lege zak meekrijgen. Wel weer een mooie speeltuin voor kleine kinderen. Zwembad wat aan de kleine kant, maar voor opa's en oma's en ouders met kleine kinderen prima te doen, zolang het niet te druk is. Prima plek voor rustzoekers en een mooie fietsomgeving. Vriendelijk personeel en een betaalbaar restaurant.

Komen nog eens terug

Marcel,
    9-9-2018

Mooie locatie met prachtige speeltuin, zovel binnen alsmede buiten. Leuk restaurant met goed eten. Leuke bungalow waar alleen de schoonmaak minder was.