Reviews over Lochem

Geweldig

Annie Buskens
    11-6-2018
    Prachtig park om te zien, heel veel groen, veel verschillende huisjes.

Jolanda
    27-5-2018
    Geweldig mooi resort middenin het bos... Veel faciliteiten en leuke animatie voor de kinderen. Al met al een aanrader!!! Voor wat betreft de Poolse arbeiders valt het enorm mee, wij ervaren geen overlast.

heerlijke vakantie gehad op dit park

Albert Kleverlaan
    8-5-2017

het is een prachtig park heerlijk wandelen en fietsen in de bossen en voor de kinderen altijd wat te doen zeker met de zwemvijver prima restaurant en snackbar

wij hebben geen nadelen gevonden voor dit park

Er even helemaal tussenuit!

Maaike
    28-4-2016
    Buitencentrum Ruighenrode is heerlijk om even weg te zijn en energie op te laden. Een rustig park, bosrijke omgeving, eekhoorntjes en spechten in de tuin en de ligging in het bos maken het tot een ontspannen plek. Direct aan wandel en fietspaden, nabij Golfbaan, binnenzwembad en Lochemse berg en hanzesteden Zutphen en Deventer zijn vlakbij. Afwisselend dus. Voor (kleine) kinderen veel te doen in de buurt, maar vooral ook gewoon lekker om in de natuur te zijn en deze te verkennen. Een aanrader voor wie zich even wil terugtrekken en wil genieten met elkaar.
Lochem scoort een 8,2 uit 10, op basis van 471 reviews