• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Lochem

De plek is prachtig

Gerard
    19-9-2018

Wij hadden al vroeg in het jaar type Boekhorst l'etage 12 personen geboekt voor 2 weken, omdat we in de weekenden met een grote (familie)groep zouden zijn. Onze bungalow was bij aankomst slecht schoongemaakt. Wat is dat toch dat dit steeds zo vaak voorkomt. We hebben ook ontzettend veel last gehad van zilvervisjes; zowel in de slaapkamers als tussen de lakens ! Hier zelf maar spuitbussen voor gekocht. Ook de stofzuiger zak was prop en propvol en was volgens mij in geen maanden verwisseld. Drie keer langs de receptie geweest voordat er iemand van de schoonmaakdienst langs kwam om de zak te verwisselen, kon geen lege zak meekrijgen. Wel weer een mooie speeltuin voor kleine kinderen. Zwembad wat aan de kleine kant, maar voor opa's en oma's en ouders met kleine kinderen prima te doen, zolang het niet te druk is. Prima plek voor rustzoekers en een mooie fietsomgeving. Vriendelijk personeel en een betaalbaar restaurant.

Komen nog eens terug

Marcel
    9-9-2018

Mooie locatie met prachtige speeltuin, zovel binnen alsmede buiten. Leuk restaurant met goed eten. Leuke bungalow waar alleen de schoonmaak minder was.

heerlijke vakantie gehad op dit park

Albert Kleverlaan
    8-5-2017

het is een prachtig park heerlijk wandelen en fietsen in de bossen en voor de kinderen altijd wat te doen zeker met de zwemvijver prima restaurant en snackbar

wij hebben geen nadelen gevonden voor dit park

Er even helemaal tussenuit!

Maaike
    28-4-2016

Buitencentrum Ruighenrode is heerlijk om even weg te zijn en energie op te laden. Een rustig park, bosrijke omgeving, eekhoorntjes en spechten in de tuin en de ligging in het bos maken het tot een ontspannen plek. Direct aan wandel en fietspaden, nabij Golfbaan, binnenzwembad en Lochemse berg en hanzesteden Zutphen en Deventer zijn vlakbij. Afwisselend dus. Voor (kleine) kinderen veel te doen in de buurt, maar vooral ook gewoon lekker om in de natuur te zijn en deze te verkennen. Een aanrader voor wie zich even wil terugtrekken en wil genieten met elkaar.