Reviews over Laren

prachtig aangelegd en goed onderhouden

FB,
    16-12-2011

Wij waren hier voor een weekendje, voor de tweede keer. Wij genieten erg van de tuin. Goed fietsen in de omgeving. Verbazingwekkend veel kastruimte. Badkamer is piepklein maar voor kort verblijf prima te doen. Keuken was van alle gemakken voorzien. Er zijn verschillende eigenaren met wie je direkt contact hebt.

Door de landelijke ligging kun je hier heerlijk tot rust

A. Kan,
    4-12-2007

Door de landelijke ligging kun je hier heerlijk tot rust komen, veel mogelijkheden voor fietsen en wandelen. De huisjes zijn welliswaar allemaal verschillend, maar de basisopzet is uitstekend: keuken met alle gemakken en de badkamer is netjes. Huisjes zijn niet heel groot, maar wel erg praktisch ingedeeld.

Park is netjes aangelegd, je kan met eigen auto voor de deur parkeren.