Kuta (Beach) / Legian

We hebben een aantal aanbieders voor Kuta (Beach) / Legian voor je op een rij gezet:

Reviews over Kuta (Beach) / Legian

ECHT RELAXENDOE JE HIER!!!!

john,
    19-8-2011

dit is echt een schitterend hotel, alles is er op gericht dat de vakantiegasten tot rust kunnen komen.

mooie lounge bedden bij het zwembad, nooit geen gevecht om een plekje want er zijn er genoeg, het eten en drinken is ook zeer goed en het ontbijt heeft veel variatie en is altijd vers.Kamers zijn zeer mooi en ruim en worden elke dag schoongemaakt, indien je dat wil verschonen ze elke dag je bed, dit kun je aangeven doormiddel van een kaartje op je bed. mooie badkamers met regendouche en gewonen douche. er zit ook een mooie fitnesszaal bij met moderne apparaten waar je kostenloos gebruik van kunt maken. 24 uurs roomservice en dan kun je overal voor bellen zelfs toiletpapier of warme maaltijd, ze regelen het voor je.de medewrkers zijn zeer vriendelijken je ziet ook de gehele dag door schoonmakers om alles super schoon te houden. Het hotel zit aan het strand en de boulevard, via de bouevard ben je in 10 minuten in het centrum.Het zwembad is ook erg mooi.

Gereisd met partner in juli 2011