We hebben een aantal aanbieders voor Kootwijk voor je op een rij gezet:

Reviews over Kootwijk

Super!

Inge Huys,
    12-4-2019

We hadden een super-vakantie in een mooie en ruime accomodatie in een kleinscahlig maar mooi vakantiepark. het zwembad is netjes maar wat aan de kleine kant. Alleen jammer dat het supermarktje, dat in de receptie gelegen is, al halfweg de namiddag sluit.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Top park

Albert,
    10-4-2019

Kleinschalig park voor de rust zoeker, goed restaurant, vriendelijk personeel, zeer dichtbij de bossen en zandverstuivingen, een klein maar goed zwembad, en leuke huisjes.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Fijne week gehad.

Aafke,
    9-4-2019

Wij hebben een fijne week gehad in dit kleinschalige en niet al te dure park. Als je op zoek bent naar luxe accommodaties en een groot zwemparadijs, dan word je teleurgesteld, maar voor ons was het prima. Dochter van 2 vond het zwembad geweldig en ook de speeltuintjes in het park en de speeltoestellen direct bij ons (kindvriendelijke) huisje.

Voor de boodschappen reden we naar Kootwijkerbroek en in het weekend hebben we genoten van de broodjes-ontbijt-service van het park. De laatste avond hebben we in het restaurant gegeten en dat was prima.

Het park ligt in een prachtige omgeving. Vanaf het park loop je direct het Kootwijkerzand op. Tot slot een compliment aan de medewerkers van het park. Wat een gastvrijheid en behulpzaamheid.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij komen hier al twintig jaar dus fantastisch!

Familie Aue,
    1-4-2019

Het is een heerlijk rustig park met hele vriendelijke medewerkers,die er alles aan doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te laten verlopen! Binnen een half uur na aankomst in ons vakantiehuisje kwam een medewerkster informeren of alles naar wens was.....erg vriendelijk dus. Wij komen hier al twintig jaar eerst met onze kinderen vanaf hun geboorte en nu inmiddels ook met onze kleinzoon. Een fijn zwembad met heerlijk warm water en veel groen. Deze keer hadden we een huisje met uitzicht op de zandverstuiving dus echt prachtig!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

aanrader voor mensen die van de rust, natuur houde

Hermanna Steensma,
    25-2-2019

Voor de verjaardag van mijn man een midweek geboekt bij de Berkenhorst , de omgeving en het weer was al een goed begin en het ontvangst op het park 👍 ondanks dat het druk was bij het halen van de sleutel bleven de medewerkers rustig , aardig en oplettend . Ik had verteld dat we de verjaardag van mijn man gingen vieren op het park en na een half uur in het huisje kwam een medewerker een flesje wijn met kaart brengen , gefeliciteerd met uw 60 verjaardag . Huisje was aan de rand van het park met een heel mooi uitzicht op de heide, auto’s na uitpakken op parkeerplaats dus auto vrij op park zelf ( lekker rustig ) kindvriendelijk , overal plekken voor ze te spelen . Fijn restaurant en afhaal mogelijkheid . Kan geen minpunt bedenken , wij vonden het heerlijk hier en de midweek was te kort 😊

Gereisd met partner in februari 2019