Reviews over Kootwijk

Heerlijke rustvakantie voor in het naseizoen

B.Smit,
    23-11-2018

Kleinschalig park, midden in het bos en aan de rand van de Kootwijkse heide en zandvlakte. Wij hadden een luxe huisje met sauna, maar er staan ook eenvoudige huisjes. Het zwembad is schoon, niet groot maar echt voldoende voor in het naseizoen zoals wij gedaan hebben. Je kunt als je wilt verse broodjes laten bakken, maar dan wel van te voren opgeven middels een formulier. Je loopt zo de prachtige natuur in, ideaal voor als je honden hebt. Verder is er genoeg te doen in de omgeving. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij waren hier voor de 2e keer en gaan zeker terug, maar wel in het naseizoen.

fantastisch!

Jansen,
    20-11-2018

Heerlijk rustig park, gemoedelijk en gezellig. Mooi wandelgebied en geweldig zwembad. Huisjes kunnen hier en daar wel wat onderhoud gebruiken maar als er iets stuk is, komen ze het gelijk maken, service is echt super! En iedereen was heel vriendelijk, ook heel fijn! We hebben in het restaurant gegeten en gegourmet in het huisje, was ook super, allebei! De hond was ook mee, dat ging prima.

schitterend gelegen park met ruime faciliteiten

leo en marjo H.,
    22-10-2018

heel goed bevallen, in eerste instantie enigszins sceptisch door veel slechte recenties op internet. verbleven in bungalow 8. enkele verbetersuggesties doorgegeven aan receptie bij vertrek. slaapkamer wel erg klein. jammer dat er geen open haard aanwezig was. bungalows (onlangs gerenoveerd?) zijn geweldig gelegen in bos. fietsgelegenheid optimaal. de openingstijden van de faciliteiten zijn prima.

Park wordt ouder, voldoet nog net

Wilj,
    12-10-2018

Al jaren vaste gast op dit park, dat het gedateerd is maakt ons niet uit, we zijn veel weg. Meestal hebben wij met z’n tweeen een 6 persoons luxe bungalow , lekker ruim en met sauna. Dit keer hadden wij een 4 persoons luxe met sauna, maar het vreemde was dat de sauna niet de luxe uitmaakt. In deze bungalow was geen fohn, en geen vaatwastabletten, en zo waren er meer kleine dingen die het niet echt luxe maakten zoals bij een 6 persoons. Het personeel is zoals altijd vriendelijk en het park heerlijk rustig ! Het restaurant is eenvoudig, vriendelijke bediening en porties goed. Alleen 1 opmerking, nieuw op de kaart is de Berkenhorst Hamburger. Dit was een grote homp gemalen vlees die rauw was van binnen. Nagevraagd en volgens de serveerster hoorde dit zo en kon geen kwaad. Blij dat ik de helft maar opgegeten heb, want ben er in de nacht en volgende dag flink ziek van geweest ( darmen )

Geweldig

Miranda Wichers,
    9-10-2018

Weer een fantastisch weekend gehad op de Berkenhorst! Een heerlijk schoon en net 6 persoons huisje. Heel vriendelijk personeel. Echt een aanrader!!! Wij komen zeker volgend jaar weer terug voor ons jaarlijks weekend weg met 6 vriendinnen!!!!! Zijn nu al 8 jaar geweest en er komen er zeker nog meer bij. Wat ook zeker een aanrader is, ga eens loopfietsen huren!