Konakli (bij Alanya)

vakantieparken in Konakli (bij Alanya)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiepark Konakli (bij Alanya)

Weer & Klimaat Konakli (bij Alanya)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. ()15°15°18°21°25°30°34°34°31°26°21°17°
Min. temp. ()11°15°19°22°22°19°15°11°
Zonuren5h7h7h8h10h12h12h11h10h8h6h5h
Zeewatertemp ()17°17°18°18°19°24°27°29°27°26°22°19°
Dagen regen101075311014610

Reviews over Konakli (bij Alanya)

• 7Laura07-10-2019

Leuk plaatsje

Leuk plaatsje met veel winkels, de bekende nepkledingwinkels afgewisseld met wat juweliers en leerzaken. Weinig restaurantjes/terrasjes.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2019

• 7Danny03-09-2019

Alanya in het iets kleiner :)

Veel leuker en goedkoper als Alanya, zeker als je gaat voor het shoppen en niet het uitgaansleven.

• 7Cultuur
    • 7Omgeving

augustus 2019

• 9Fam patelski19-08-2019

Top , gezellig, mooi , veel te doen

In konakli is het goed vertoeven. Ontzettend veel winkeltjes . Ze proberen je wel de winkel in te krijgen om hun waar aan te prijzen. Ook stond er een hele mooie moskee. Wij zijn tijdens een safari tour in een moskee geweest en dat was erg prachtig. In konakli hoef je je echt niet te vervelen. Een aantal dingetjes gekocht zoals schoenen en shirts. Wat mij verbaasde was dat je Zomer sokjes kon krijgen op de markt in konakli op woensdag ( 42 paar voor 10 euro .) heb het even een paar keer na moeten vragen of dat wel klopte haha. Het klopte wel inderdaad. We hebben de tijd van ons leven gehad . Wij kwamen zelfs een winkelier tegen die een vriend van mij kon en liet een foto zien. Die heb ik getekend met naam en datum als herinnering . Echt heel leuk . Kijk alleen uit als je de zee in wilt want voor je het weet val je onder water tussen de rotsen in. Water schoenen zijn echt aan te raden . Niet echt geschikt voor kleine kindjes

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

augustus 2019

• 9Sandra17-08-2019

Fijne sfeer

Echt geweldig. Gemoedelijke sfeer sommige verkopers zijn opdringerig maar dit is bijna overal. Het kleding winkeltje naast het geldwissel kantoortje vinden wij al twee jaar op een rij een fijne plek om te shoppen. Het personeel is aardig en behulpzaam. Savonds is het net een sprookje zo met alle lichtjes en de moskee in het groen. Taxi was van en naar het hotel 6 euro dolmus busjes 1 euro.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

juli 2019

• 7Duncan06-08-2019

Leuk voor een x

Konakli is een volledig op toeristen gericht winkelcentrum, alles in het russisch of duits en vol met (nep)merkkleding, leuk om een x doorheen te lopen en evt te shoppen mocht je interesse hebben in nepmerk t-shirts enz. Voor echte merkkleding en goede shopping ga je naar dr grote Malls in Antalya

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 8Stranden
    • 7Zorg voor natuur

juli 2019

• 8Umut soguet03-08-2019

Leuke stad

Net genoeg voor een dagtocht

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad
    • 9Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Jeroen en Nicole24-06-2019

Aanrader

10 kilometer van Alanya af, maar dat is snel en goedkoop (1€ p.p) te bereiken met de Dolmus busjes.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Theo Libregts23-06-2019

fantastisch

Geweldig hotel xoria de lux, Konakli is een leuke stad om te gaan winkelen en op een terrasje te gaan zitten

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 3Jan-Willem19-06-2019

Prima, als je goed Russisch spreekt

Er waren wat winkeltjes en voor heel veel Russen, Polen, Oekraïners, Moldaviërs, Azerbeidzjanen, Kazachstan en mensen Kirgizstan Wit Rusland, en de Baltische Staten. Wie niet van de zon houdt, heeft hier niks te zoeken. Stranden zijn er super smal en gewoon niet leuk. Ik kan nog zoveel opschrijven. Maar samengevat: gewoon niet doen!!!

• 2Uitgaanslevenn
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Nadine06-06-2019

Gezellig dorpje

Leuk dorpje.. Leuk centrum met veel te doen voor kindjes. Verkopers niet zo opdringerig als in Alanya.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur