vakantieparken in Kelowna

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantieparken Kelowna

Reviews over Kelowna

• 6poeliepoel28-08-2012

Voor watersport en zon prima

Kelowna voelde niet echt Canadees, meer Meditteraans. Wel druk (hoogseizoen) en echt een stad met veel verkeer. Meer is prachtig en klimaat prima.

• 3Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Karin Van de Velde23-05-2010

ECHTE AANRADER!!!

Wat een leuke plaats, net terug van een uitstap naar Kelowna en omgeving (bij vrienden die daar wonen) en ik kan ze geen ongelijk geven, Canada is een prachtig land in het algemeen, maar als je een iets relaxtere vakantie wilt aan één van de vele strandjes aan de meren dan is de Okanagan Vallei echt wel leuk, ook de vele boom- en wijngaarden zijn zeker de moeite, kortom lekker weertje, lekker eten en wat een sympathieke opgewekte mensen die canadezen. Wij komen terug!!!

ps: Raudz restaurant en Rotten Grape zijn een aanrader!

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Martin Jansen20-07-2008

Verassend !

Geweldige leuke stek om na rondreis British Columbia en omgeving nog even een paar dagen te relaxen aan een strandje aan het meer. Wij stonden hier een dag of 4 en na een intensieve camperrondreis was dit echt even bijkomen. Onbekend bij veel mensen dat dit stukje canada een zuid frans klimaat heeft en er is zelfs een stukje zuidelijker een echte woestijn (leuk om even te bezoeken)

• 9Omgeving

Gereisd met familie in juli 2005

• 8Martijn27-09-2006

Het geluk gehad 6 maanden te mogen wonen in deze schitterende stad. Fantastisch klimaat met verschrikkelijk vriendelijke mensen. Het is niet echt een booming city maar als je een paar mensen kent is het uitgaanslevern zeker de moeite waard. De stad mist een groot plein met terrassen en een authentieke binnenstad zoals wij dat in NL gewend zijn. Daarentegen is de shopping Mall zeker de moeite waard. Ook is een bezoekje aan Hockey (ijshockey maar zet er geen ICE voor in canada ;)) bij een thuiswedstrijd van de Kelowna Rockets een hele belevenis. De stranden en parken zijn prachtig en de ligging is ideaal tussen Banff en Vancouver.

Oftewel een echte aanrader voor wie van vriendelijke mensen, een relaxte sfeer en een schitterende omgeving houdt.

• 6Cultuur
    • 9Omgeving

Alleen gereisd in september 2002

• 9Peter F.Vermeulen15-08-2005

Prachtige stad , gelegen aan de Okanagan Lake. Leuk om te shoppen, fijne golf-links. Een ideaal oord voor watersport en als uitgangsbasis voor de Rocky Mountains tour. Uitstekende mogelijkheden voor de wintersport, zoal Big White en de Silver Star in Vernon

• 7Cultuur
    • 10Omgeving