Reviews over accommodaties in Isle of Wight

Wel oke

elferink,
    23-8-2011

Dit park ligt op 10 minuten lopen van het strand. Elke avond is er entertainment. Er is een geweldige playground, gameroom en zwembad voor de kinderen. Ook mag je gebruik maken van het zwembad van het naast gelegen park.

Caravans staan wel dicht op elkaar. Er is geen tuinstel aanwezig. De caravan zelf was nieuw en ruim. Bedden waren opgemaakt en schoon. Ramen waren erg vies en een stofzuiger en een emmer waren nergens te bekennen. Verder was de caravan slecht schoongemaakt. En er waren maar 2 limonadeglazen in de caravan (we waren met 5).Toch zouden we wel weer naar deze camping gaan. We hebben echt genoten!

leuk park en leuk eiland

danielle,
    7-9-2010

Wij zijn hier vorig jaar geweest in de zomervakantie en wij vonden het een erg leuk park met leuk buiten zwembad.Wij hadden een heel mooie haast nieuwe caravan en ja tuinmeubilair is er nou eenmaal niet maar dat heb je op de meeste parken in engeland is onze ervaring.De omgeving was prachtig leuk dino museum voor de kinderen kortom wij hebben genoten

Camping met stacaravans

Bas Samsom,
    1-6-2010

Goede ligging in de buurt van het strand (te belopen) en bij leuke winkels. Stacaravan is goed en volledig ingericht. Kwaliteit van de bedden is redelijk.

Er is een leuke speeltuin voor kleine kinderen. Voor grote kinderen is er echter alleen een voetbalveldje. Het terrein van de camping is wel aardig ingericht.

Contact met de eigenaar verliep (buiten het seizoen) wel vriendelijk maar niet soepel, want reactie op email en bericht op antwoordapparaat van de camping kwam telkens pas na een lange tijd.

super

Nicole,
    5-2-2010

Een geweldig mooi, schoon, vriendelijk vakantiepark met zeer veel sportgelegenheden.

Een aanbeveling voor groot en klein.

Aan de rand van het dorp gelegen park met een Lidl bij de

G.A. Kajim,
    21-3-2008

Aan de rand van het dorp gelegen park met een Lidl bij de ingang. Aan de voorkant loop je zo het dorp in en naar het strand. Aan de achterkant loop je de heuvels in. Wij hadden een prachtig ingerichte, sfeervolle caravan met een uitstekend uitgeruste keuken. Onze kinderen hebben genoten van de met wanden omgeven voetbalveldjes van verschillende grootte en het buitenzwembad. Het binnenzwembad was donker en viel tegen. Het is een rustig park waarvan het kampeergedeelte bovenop de heuvel ligt en een prachtig uitzicht heeft. Wij gaan er graag nog een keer naar toe.