vakantieparken in Hinterstoder

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantieparken Hinterstoder

Reviews over Hinterstoder

• 8Fam Vos02-02-2019

Knus en gezellig

Knus, kinderrijk en leuk voor beginners en gevorderden skigebied. Ik ga hier voor de derde keer op skivakantie en ben er zelfs al twee keer in de zomer geweest voor een heerlijk bergwandeling en een Paraglide afdaling. Reuze spannend maar zeker de moeite waard om een keer te doen. Naast een groot kinderparadijs zijn er voldoende pistes waar je soms alleen bent. De pistes zijn niet superbreed en hierdoor is het zelfs in de kerstvakantie niet druk op de piste en bij de liftjes. Verder zijn er voldoende restaurants in het dorp en zelfs net daar buiten. Dus houd je niet van de massale drukte en een betaalbare skipas. Ga dan naar Hinterstoder en je krijgt er geen spijt van.

• 9Cultuur
    • 9Omgeving

februari 2019

• 9Jan van Loosen22-08-2018

Heel leuk dorpje, waar toch alles te vinden is

Voor iemand die van bar naar bat gaat, is dit niet geschikt. Ik was er met mijn vrouw en drie kinderen, variërend van 7 tot 17 jaar. Er zijn wel tal van talloze leuke gelegenheden, waar je gezellig kunt drinken en eten. Wij zijn bijvoorbeeld naar Mamma Mia geweest. Een toppizzeria met geweldig personeel. Verder is er een alleraardigst zwembad en maar liefst 2 supermarkjes. Voor de sportieve mens is er intersport

• 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Paul Roumen21-02-2017

Paragliding, goede begeleiding van "Flieg mit"

Het weer viel wel eens tegen om te paragliden. In de buurt wel goed vermaak, maar soms moet je daarvoor we een flink stuk rijden. Wanneer er wel gevlogen kon worden hebben we erg goed informatie gehad over de plaatselijke mogelijkheden van de vliegschool "Flieg mit" tegen een zeer geringe vergoeding. Haus "Bergblick"met Nederlandse eigenaren was fantastisch.

• 6Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2015

• 8Familie Dijkman03-01-2016

Niet toeristisch maar klein en gezellig

Hinterstoder is in de winter gericht op lokale bewoners. Op de pistes daardoor weinig onervaren sporters. De voorzieningen in het dorp zijn voldoende maar voor een uitbundige aprés-ski moet je hier niet naar toe. Het skigebied is klein maar uitdagend en verveelt niet.

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

december 2015

• 7I. Kisman27-03-2015

Mooi gebied. Komen weinig nederlanders.

Prima voor de beginnende skieer. Jammer dat je op de pistes tegenwoordig fast-food achtig eten krijgt. Geen traditionele lekkere maaltijdsoepen bijvoorbeeld....

• 8Cultuur

• 8Familie van Dekken05-03-2015

Kneuterig

Klein, kneuterig dorpje met genoeg faciliteiten. Met gezin met kleine kinderen fijn te overzien!

• 9Petra05-03-2015

Fantastische plek

Rustig en gemoedelijk. Genoten van het skiën en het wandelen in deze prachtige omgeving. Zeer vriendelijke inwoners. Voor herhaling vatbaar!

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Ton Scholiers02-03-2015

Klein maar fijn

Leuk skigebied....... niet te groot maar voldoende afdalingen om je een week geweldig te vermaken. Plezier voor zowel beginner als gevorderde gegarandeerd.

• 9Omgeving

• 10Hans van Lelieveld20-09-2014

Prachtige omgeving

Voor zowel wintersport als zomervakantie een aanrader!

• 6Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Ellen22-11-2013

Aanrader

Gezellig rustig dorpje,met diverse restaurants,supermarkt en sportzaken.

Gereisd met vrienden in november 2013

10 van de 25 reviews gezien