Reviews over Hermagor

Paradijselijke plek

Christa van Kan,
    27-1-2013

Kleinschalig familiepark met houten chalets rondom centraal veld. Ligging aan meer, met mooi strandje, kano's en prachtig uitzicht. Er worden elke dag activiteiten georganiseerd voor groot en klein. Eten in bijbehorende restaurant is erg goed; de kinderen eten apart vooraf. Terrein is volledig afgeschermd, waardoor de kids veilig kunnen rondstruinen. Het is wel prijzig, maar wij hebben een fantastische week gehad. Klein minpunt voor de kinderen: totaal geen andere Nederlanders. Oh ja, en er waren veel wespen bij het strandje.

Een aanrader voor de wintersporter!

M. Derks,
    13-3-2011

Dit Hapimagpark heeft een perfecte ligging midden in het kli- gebied. Je skiet zo je appartement binnen! Geschikt voor ervaren skiërs (de meeste pistes zijn rood). Er ligt vanwege de gunstige ligging tot ver in het voorjaar veel sneeuw!

Het resort heeft een prima restaurant waar je voor weinig geld prima kunt eten! Dit park is voor wintersporters een aanrader!