Reviews over Hemmet / Bork Havn

Leuk, maar naar mijn zin iets te rustig

Ardi van Dijk-Klijn,
    14-8-2018

Lekker even uitwaaien en uitrusten en goeie uitvalsbasis voor Legoland, Legohouse en diverse stranden en plaatsjes. Super locatie voor watersporters. En met heel veel speeltoestellen voor kinderen.

Fantastisch voor de prijs

Brendan,
    14-5-2017

In de eerste plaats niet veel aantrekken van de slechte recensies. Bork Havn is wat betreft prijs kwaliteit verhouding prachtig. Het is geen toeristische pleisterplaats, maar er is wel een surfschool en klein haventje. Winkel vlakbij. Met de auto ben je zo bij het strand, maar vlak achter de huisjes kun je ookal in het water. Grote strand is heerlijk om te wandelen en bij goed weer prachtig om te spelen. Het bijbehorende zwembadje is ideaal voor kinderen. Het huisje was wel wat klein en geen grote luxe. Echter voor 800 euro voor twee weken was dit echt heel leuk. Een uurtje rijden van Legoland. Er is ook een Vikingmuseum. Kinderen op de surfschool. Er was ook een overdekte speeltuin in de buurt. Een midgetgolf en fietsverhuur is aanwezig. Trampolines op het terrein. Was helaas wat koud in die tijd, maar dat was eigenlijk geen probleem door alles wat er te doen was. Wel kan ik me voorstellen dat in het laagseizoen wel heel stil is. Maar voor rust is dit aan te raden.

het ene huisje is het andere niet helaas!

Anna,
    29-4-2017

Wij waren 8 jaar geleden al eens geweest op dit park, maar dan aan de kant van de receptie, dit keer zaten we aan de andere kant, meer bij het zwembad, in rij A huisje 2.Wat ik echt heel erg vies vind in een vakantiehuisje is tapijt! En dat lag daar overal.De badkamer heeft een enorm lage wastafel, en het douchegordijn is even behelpen.De matrassen boven waren erg dun, dus hebben we er 2 boven op elkaar gelegd, daar wij in het 6 persoonshuisje maar met 4 waren.De bedden beneden waren prima.Het zwembad is inderdaad erg klein, maar als je daar op vakantie bent, ga je reizen door Denemarken lijkt mij, wij verbleven er omdat we een midweek met 2 dgn Legoland hadden geboekt.Het rare is wel, dat je achteraf de stroom betaald die je hebt verbruikt.Het supermarktje is prima voor de spullen die je vergeten bent mee te nemen, en ik vond de jongen die mij daar hielp erg vriendelijk.Bij de haven zit een snackbar, met een heerlijke ijssalon er aan vast.Wij hebben genoten, maar waren ook alleen maar in de avond in het huisje.Echt een vakantiepark, voor als je alleen maar in de avond gebruik maakt van het huisje.

Meer dan verwacht

Marianne,
    30-8-2016

Appartement goed voor hooguit 4 personen. Het is tamelijk klein, maar wel compleet qua inrichting

Er is meer te doen dan in folders en recencies is aangegeven.

Prima plek, voor de meivakantie.

Alex,
    3-5-2016

Huisjes zijn qua inrichting verschillend. Wij hadden een hoekwoning, daardoor extra licht. wij hadden een keuken met afwasmachine, oven magnetron, alle luxe voorzien. Badkamer, douche eenvoudig met douchegordijn, en klein straaltje, en toilet in een.

Op het park vele speeltuintjes, en de jongens hadden het erg naar hun zin. Legoland een aanrader, Vickingendorp vonden wij niet zo bijzonder. Strand met duimen op 10 min afstand, erg mooi!

Wel een park waar 90% Nederlanders zijn!