• Aanwezig in kamer/huis

Sorteren

Reviews over Hemmet / Bork Havn

Leuk, maar naar mijn zin iets te rustig

Ardi van Dijk-Klijn
    14-8-2018

Lekker even uitwaaien en uitrusten en goeie uitvalsbasis voor Legoland, Legohouse en diverse stranden en plaatsjes. Super locatie voor watersporters. En met heel veel speeltoestellen voor kinderen.

Fantastisch voor de prijs

Brendan
    14-5-2017

In de eerste plaats niet veel aantrekken van de slechte recensies. Bork Havn is wat betreft prijs kwaliteit verhouding prachtig. Het is geen toeristische pleisterplaats, maar er is wel een surfschool en klein haventje. Winkel vlakbij. Met de auto ben je zo bij het strand, maar vlak achter de huisjes kun je ookal in het water. Grote strand is heerlijk om te wandelen en bij goed weer prachtig om te spelen. Het bijbehorende zwembadje is ideaal voor kinderen. Het huisje was wel wat klein en geen grote luxe. Echter voor 800 euro voor twee weken was dit echt heel leuk. Een uurtje rijden van Legoland. Er is ook een Vikingmuseum. Kinderen op de surfschool. Er was ook een overdekte speeltuin in de buurt. Een midgetgolf en fietsverhuur is aanwezig. Trampolines op het terrein. Was helaas wat koud in die tijd, maar dat was eigenlijk geen probleem door alles wat er te doen was. Wel kan ik me voorstellen dat in het laagseizoen wel heel stil is. Maar voor rust is dit aan te raden.