Sorteren

Reviews over Heino

een vriendelijk park

J.N. Albers
    3-1-2018

Wij hadden gehuurd voor een oud en nieuwjaar vakantieverblijf met 3 overnachtingen. Ontvangst bij receptie uiterst vriendelijk. Bij zaterdag aankomst zijn de tijden 09.00 - 12.00. Wij waren er om 10.00 maar hadden pech dat de vorige gasten net waren vertrokken en de schoonmaak nog moest plaatsvinden. Dit werd heel netjes opgelost door de receptioniste en kregen koffie/thee aangeboden in het restaurant. Over de bungalow; het is te huur voor 6 personen maar de ruimte is meer geschikt voor 4 personen. Wel alles netjes en mooi ingericht. Jammer dat het aantal bungalows voor verhuur vrij beperkt is. Merendeel is voor lang of permanent verblijf en een nog groter deel is bestemd voor verblijf Poolse arbeiders. Toch was het onze indruk dat het een rustig park is. Minpuntje was dat het restaurant gedurende de rest van ons verblijf gesloten was. ook de receptie is zeer beperkt open. Maar alles in zijn totaliteit, een prima vakantieadres.

Een heel goede keus.

S. Teichert-van der Ploeg
    30-8-2017

Ben gehandicapt, daarom een Gunne Care gehuurd. Ideaal voor mensen met rolstoel. Wij komen al sinds een paar jaren, omdat wij heel erg tevreden zijn. Wij hebben voor dit jaar nog 2 keer vakantie geboekt. Hier kan je je thuisvoelen en heerlijk relaxen. Ook de omgeving is fantastisch voor mensen, die een individuele vakantie wensen.

fantastisch

Wim
    11-6-2017

mooie bosrijke omgeving. lekker om te fietsen en dicht bij zwolle.

Perfect geregeld

Linda
    1-6-2017

Wij waren er met puber voetbalmeiden leeftijd 14-15 jaar de meiden hebben zich vermaakt in de disco zwembad,sporthal of gewoon bij de receptie voor de gratis wifi.

Ontzettend aardig personeel alles is mogelijk en ze regelen alles voor je.

Eten is niet heel bijzonder maar als er voor zoveel mensen gekookt moet worden is dat logisch.. tip de 2de ochtend hadden wij de croisantjes en kaiserbroodje genomen, je betaald uiteraard extra voor deze broodjes maar onze meiden vonden het heerlijk.

Heerlijke vakantie gehad

Ilja Bruggeman
    17-8-2016

Een mooie omgeving en goed te bereiken. Onze bungalow was prima en schoon en van alle gemakken voorzien. Restaurant ook als zeer goed aan te merken en iedereen op het park is zo aardig en behulpzaam.

Voor mij was het verwarmende zwembad een hoogtepunt. Heerlijk!