We hebben een aantal aanbieders voor Heijen voor je op een rij gezet:

vakantiepark Heijen

We hebben een aantal aanbieders voor Heijen voor je op een rij gezet:

Reviews over Heijen

Een betaalbaar weekendje naar de zon!

Leonora Broekman,
    21-3-2019

Het was heerlijk om er even tussenuit te zijn. Lekker elke dag zwemmen, warm worden onder het solarium, en de vissen bekijken door een duikbril.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Voor herhaling vatbaar!!!

M. Van Barschot,
    20-3-2019

We hebben een geweldig verblijf gehad. Met de kinderen van 9, 11 en 13 heerlijk gezwommen, jungle dome bezocht en een avondje samen bowlen.. Overal even vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Voor herhaling vatbaar

Familie van Rijsbergen,
    20-3-2019

Wat hebben wij Genoten in het Heijderbosch..als extra kado hadden we een zonnige week en dat in februari

Onze kleinkids wilden niet meer naar huis

Dikke tranen...maar we hopen Zeker nog eens terug te komen...Het was Top !

Mijn echtgenoot is geheel rolstoelafhankelijk daarom hadden we ook een hoog laag bed laten bezorgen, wat in de woonkamer heeft gestaan.

Dit werd prima begeleid door de mensen van het Heijderbosch.

Door dat wij een Eden huisje hadden was er toch voldoende ruimte in onze bungalow

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Voor herhaling vatbaar

Jan,
    19-3-2019

We hadden een hotelarrangement op Het Heijderbosen is uitstekend bevallen. In de badjas naar het zwembad omdat de kamer in de Dome zelf is. Ideaal bij slecht weer. Je bent ook zo bij de evenementen in de Marketdome en het ontbijtbuffet, dat inclusief was, was ook goed. We hadden ook een arrangement voor het diner, van te voren geregeld ook handig en het scheelt in prijs, al ligt het eraan wat je eet. Ook bij het personeel voel je je zeer welkom en wordt je overal prima geholpen. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in maart 2019

Avontuurlijk, echt een feest voor de kinderen.

Cilena Sas,
    16-3-2019

Erg leuk. 's Avonds verstoppertje doen met de kinderen in de jungle zonder parkgasten. Je slaapt heerlijk met al die junglegeluiden, 's ochtends heerlijk ontbijt voor je Cabana.

Gereisd met vrienden in maart 2019
    Team Het Heijderbos, Guest Relations, 18-3-2019

Beste Cilena Sas,

Bedankt voor uw prachtige review over de overnachting in de Jungle Cabana. Fijn dat u heeft genoten van deze unieke ervaring.

We hopen u graag nog eens terug te zien.

Met vriendelijke groet,

Team Het Heijderbos