Sorteren

Reviews over Heijen

Super

Safira
    12-9-2018

Een leuke en gezellige weekend

Team Het Heijderbos, Guest Relations, 18-9-2018

Dank u wel Safira voor deze beoordeling.

Hopelijk tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Team Het Heijderbos

Goed om ff uitersten.!

Jeffrey
    11-9-2018

Centerparcs heijderbos is een mooi park waar veel te doen is voor jong en oud licht mooi gelegen aan het bos en een mooi meer hebben ze waar leuke cottages aan staan wij hebben hier vip cottage 809 deze cottage licht zeer mooi aan het water heeft een mooie badkamer met sauna bubbelbad regen douch mooie keuken met vaatwassers alleen een kleine koelkast met vriezertje etc...verder is de cottage ingericht met een warme inrichting

Echter hadden wij hier een aantal problemen in de cottage maar ik moet zeker even er bij vermelden dat ik toen naar de receptie ben geweest en heb gesproken met Pieter en José de park managers maar ze hebben ons zeer goed behandeld en zijn met een super oplossing gekomen wat wij niet zagen aankomen bedankt voor u tijd en hulp...

Dus al met al is heijderbos zeker een aanrader en mochten er problemen zijn in de cottage of op het park zelf ga zeker even bij de park managers langs die helpen je zker verder..!!!

Team Het Heijderbos, Guest Relations, 18-9-2018

Beste Jeffrey,

dank u wel voor deze mooie beoordeling.

Hopelijk tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Team Het Heijderbos