Sorteren

Reviews over Heijen

Voor herhaling vatbaar

Hendriks
    19-11-2018

Wij zaten in een vip eden huisje. Super schoon netjes en luxe. Broodjesservice viel wat tegen. Weinig variatie en kinderen onder de 3 krijgen geen broodjes.... uiteindelijk wel netjes opgelost toen wij hierom vroegen bij de receptie. Sinterklaasmiddag georganiseerd door het park, was beetje rommelig en te druk.

Verder super genoten.

Super leuk en gezellig

André Broekhuizen
    14-11-2018

Is goed en mooi park mooi gebied

Minder leuk voor kleine kinderen

L.A.A. Bongers
    13-11-2018

Mooi park en zwembad. De faciliteiten zijn allemaal wel erg laat open. 9 uur pas broodjes bezorgd, 10 uur zwembad open, 10.30 pas de kidsfactory. Wij vonden dit allemaal erg laat met kleine kinderen. (Zijn vroeg wakker en ivm middagslaapje wil je ochtend lekker wat doen).

Wij persoonlijk hoeven al die 'binnenpret' niet. Het is lawaaiig en druk. Voor onze kinderen van 1 en 4 is buiten spelen in t bos of speeltuintje leuker. Grotere kinderen vinden die dingen ws leuker allemaal.

Misschien komen we over een jaar of 6 nog eens terug.

Aanrader!

Romy
    12-11-2018

Aan te raden verblijf! Leuk met vrienden, genoeg te doen op het park en in de buurt.

Heerlijk genoten

Anoniem
    10-11-2018

Wij sliepen 1 nachtje in een Junglecabana en hebben ontzettend genoten van ons verblijf. Zeker aan te raden voor anderen. Wij hebben het verblijf geboekt via veiling en alles was ontzettend goed geregeld. Met de vragen die we nog hadden over onduidelijkheden werden we altijd heel vriendelijk geholpen. Nog 1 tip voor Centreparcs: de informatie over de incheck en uitchecktijden was verschillend op veiling en op het formulier wat we bij de balie kregen. Ook op de informatiefolder van de cabana stond weer een andere tijd. Wij werden hier natuurlijk gewoon mee geholpen, maar misschien is het handig om dit even aan te passen.