• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Gelselaar

Geweldige kleinschalige camping

Familie Horsten
    19-8-2018

Heerlijke kleinschalige camping. Er is veel gezelligheid en je maakt gemakkelijk contact. Voor de kinderen is er veel speelplezier met leuke activiteiten, zowel binnen als buiten. In de omgeving is meer dan genoeg te doen.

Schoon sanitair en zeer behulpzame eigenaars.

Heerlijke camping

Fam. de Groot
    10-8-2018

Onze 'nieuwe' tent uitproberen voor 3 nachtjes, en wat een prachtige camping is dit. Fijne sfeer! Ons dochtertje van 5 jaar heeft zich heerlijk vermaakt met de andere kinderen, vooral bij de waterpomp en op de schommels. Mooi schoon sanitair en heerlijk om water bij de tent te hebben en warm water in de douches zonder muntsysteem.