We hebben een aantal aanbieders voor Gdansk voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gdansk voor je op een rij gezet:

Reviews over Gdansk

• 7Carmen01-11-2018

Gezelligheid, cultuur en goed voor je portommonee!

Deze grote havenstad in Polen is super gezellig. Wij zaten in een hotel dat maar 8 minuten lopen was naar het oude centrum. In het centrum stonden 's avonds op elk terrasje een terrasverwarmer (op vuur!). Overal kreeg je dekentjes. Het was heel gezellig om te zitten. Daarnaast is Polen voor ons Nederlanders ook nog eens hartstikke goedkoop. Voorbeeld: een biertje van een halve liter koste maar €2,50. En zo was het ook met eten. Wij hebben heerlijk ontbeten aan de rivier. Daar betaalden we 20 euro voor 2 goedgevulde borden met 2 a 3 eitjes, beleg, meerdere broodjes, 2 keer sinaasappelsap en 2 cappuccino. Probeer dat maar eens in Nederland! Ook zijn we naar Westerplatte geweest. Dit is een openlucht museum waar vroeger in de tweede wereldoorlog een battle was tussen Polen en Duitsland. Het was heel indrukwekkend om daar te zijn.

• 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 4Stranden

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Sandra Walraven05-09-2018

Geweldig

Prachtige stad,ga vooral naar alledrie de delen Gdansk, Sopot en Gdynia, heel veel te zien

• 9Omgeving
    • 9Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Mo15-04-2018

Stad en strand, Gdansk een topper!

Het oude centrum is allezins de moeite van een paar dagen rondstruinen waard. De Langstraat, Lange Martk, Mariakerk, de beide zijden van de rivier Motlava, musea, steegjes, de amberwinkelstraat, enz., bieden een keur aan prachtige gebouwen, winkeltjes en restaurantjes waar voor prima prijzen goed en genoeg gegeten en gedronken kan worden. Op zo’n 15 min. autorijden van Gdansk, kan er genoten worden van prachtige witte stranden en zee van Sobieszewo, waar mooie natuur volop te vinden is en tevens goed te bereiken via verschillende busverbindingen vanuit het centrum van Gdansk. De combi van een sfeervolle stad, strand en natuur maken van een reis hier naartoe een “topuitje”

Gereisd met partner in september 2017

• 7Jordy06-03-2018

Cheap

Gdansk is een hele mooie stad, met leuke café-restaurantjes. Er is veel te zien en het is lekker goedkoop als je de plekjes weet om te eten! Niet alleen het eten en drinken is goedkoop, ook het openbaar vervoer en de taxi. Zo hebben wij van ons hotel naar het airport 48 ZL betaald, ongeveer 15 euro. Voor 3 dagen dat wij er waren, hebben wij ongeveer 150 euro uitgegeven aan eten, drinken, bezienswaardigheden en vervoer.

• 7Sfeer in stad
    • 5Uitgaanslevenn
    • 2Stranden

Gereisd met partner in februari 2018

• 8elzapaenen25-02-2018

een hele leuke plaats

de oude stad met verschillende straatjes het station in de buurt om bv.ff naar zee te gaan leuke restaurants wandel even langs de haven...

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

Gereisd met partner in februari 2018

• 7Marina24-02-2018

Leuke korte stedentrip

Leuk klein plaatsje, Goedkoop, lekker eten, vooral de pierogi proberen bij Mandu. Verder is het leuk om een dagje naar het nabijgelegen Sopot te gaan. Hier kan je met de trein naartoe. Het is een klein badplaatsje met een pier en een strandje.

• 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 8Desire09-08-2017

Nooit gedacht, maar een super stad

Je denkt er niet meteen aan, maar het is een stad voor een stedentrip die aan te raden is, veel cultuur, aardige mensen,lekker eten, en een hoop te zien, 3 dagen is prima, openbaar vervoer is geweldig goed, en goedkoop, neem een stadstoer met een electrische karretje wel iets te duur maar zo word je wijzer over de history van Gdansk in de 2e wereld oorlog, Dure warenhuizen, een haventje met een leuke boulevardje, Boek geen ontbijt bij je boeking doe dat in het hotel scheelde ons 8 euro pp per dag.

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Willy Gielen17-07-2017

Mooie stad in mooi Polen!

Heel veel cultuur! Mooi opgeknapte oude gebouwen! Prachtig plein in het centrum! Heel mooi historisch centrum aan de rivier!

• 9Omgeving
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 9s12-07-2017

geweldig voor citytripje

mooie stad, voor iedereen wat, historie, musea, shoppen, terrasjes...fijne sfeer. neem zeker eens de trein naar Sopot (kust) voor 1 euro relax en zonder parkeerzorgen naar een mooi gerenoveerd fin-de-siecle kuststadje. uitstap naar kasteel Malbork mag niet ontbreken, trek meer dan halve dag hiervoor uit, heel imposant. .

• 10Omgeving
    • 10Cultuur
    • 9Stranden

juli 2017

• 8Peter de koning01-05-2016

Fantastische stad

Ontwikkeling van stad gaat heel snel

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2016