Figline Valdarno

vakantieparken Figline Valdarno

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

We hebben een aantal aanbieders voor Figline Valdarno voor je op een rij gezet:

Eliza was here

Min. temp. (℃)11°15°17°17°14°10°
Dagen regen9899964667109

Reviews over Figline Valdarno

• 7Chantal31-07-2018

voor een drankje een leuk dorpje voor een keer

Figline is geen benoemswaardig dorpje. We kwamen er voor de Lidle toen we op camping Norcenni zaten. Wel leuk te weten is dat je de legendarische zanger Sting er tegen het lijf kunt lopen. Hij heeft er een villa op 16 hectare grond staan. Op nog geen 4 minuten van de camping heeft hij ook een winkel waar je enkele regionale producten kunt kopen, waaronder lekkere Italiaanse wijnen die allemaal vernoemd zijn naar een nummer van hem. Leuk voor een bezoekje. Verder is Florence de moeite waard en is een ritje via de provinciale wegen de manier om het Toscaanse achterland te bewonderen.

• 5Zorg voor natuur
    • 6Cultuur

juli 2018

• 9Joop Boelaars08-06-2018

Een dikke aanrader!

Figlini Valdarno is een leuk klein plaatsje met een mooi plein met leuke restaurantjes.Wij stonden op camping Girasole, een prachtige grote camping.Auto kon bij de stacaravan, die wij huurden, parkeren voor de stacaravan.Prachtige zwembaden, Zeer uitgebreide supermarkt met redelijke prijzen en een viertal restaurants .Versgebakken pizza afhalen is mogelijk en lekker. Al met al een aanrader!!!

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Martijn15-05-2018

"La dolce vita"

We stonden op camping Norcenni. Op geringe afstand van dit leuke stadje. Mooie oude gebouwen en leuk plein, oude stadsmuur en zeer aardige bevolking. Restaurant pizzeria L'imperfetto , heerlijk restaurant met lokale gerechten en producten. Wat de stad en Toscane uitstraalt, zo smaakt het eten in het restaurant. Figline zit in ons hart!

• 8Uitgaanslevenn

mei 2018

• 9sylvia van der klauw27-08-2017

schattig klein origineel itakiaans dorpje

naar camping is 10 minuten. Naar Florence is 35 minuten. leuk plein met leuke koffie en ijstenten en goede restaurants betaalbaar

• 9Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn

augustus 2017

• 7Pasacl Cr06-08-2017

Aardig dorp

Centrum is authentiek en leuk om te wandelen. Er is een treinstation waarmee je makkelijk naar Florence kan reizen (en gratis kan parkeren) Er zijn wat grote supermarkten zoals Coop en Lidl.

• 7Uitgaanslevenn

juli 2017

• 4Kim07-07-2017

Saai dorp

In Figline Valdarno zelf is niets te doen. Als toerist krijg je zelfs geen drankje op het terras. Zit wel een leuke kinderschoenenzaakje :-) IJssalon is ook prima!

• 4Sfeer in stad
    • 4Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

juni 2017

• 7Jaron03-07-2017

prima

mooie omgeving met zeer mooie plaatsen die zeker een bezoek waard zijn sienna-arezzo-florence

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 7j.aukema19-06-2017

voor ons niet meer

Wat je echt moet weten is dat er geen of nauwelijks parkeerplaatsen op de camping zelf zijn indien je een kleine stacaravan huurt. In het hoogseizoen is het echt problematisch het parkeren. Wij waren er in juni. Wat je ook moet weten is dat in het weekend de zwembaden open zijn voor het Italiaanse publiek. Dan is het echt druk en dan geld de regel wie het eerst komt,die het eerst maalt. Met andere woorden geen bed meer beschikbaar in de schaduw. er zijn te weinig parasols aanwezig. Voor de rest is de zon en de lucht gratis de rest moet betaald worden, sporten betalen, sauna betalen ect.

• 8Zorg voor natuur
    • 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 7R06-05-2017

Aardig

Figline Valdarno is niet heel bijzonder maar heeft alles wat je nodig hebt, supermarkten, treinstation, restaurants en zelfs een decathlon. neem even de moeite om naar de oude binnenstad te gaan. Wij hebben er gegeten bij de pizzeria aan het grote plein. Ze hebben er voor kinderen die niet zo van de pizza's zijn ook kipnuggets met friet. Als je op camping Norcenni Girasole zit heb je overigens wel een auto nodig om in het centrum te komen gezien de camping boven op een berg ligt.

• 6Uitgaanslevenn

april 2017

• 9Hans21-02-2017

Fantastische plek en omgeving

Norcenni Girasole is van alle gemakken voorzien. De kwaliteit van de restaurants op de camping zou beter kunnen.

• 9Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn