Reviews over Favone

Geweldig park, mooie omgeving

hans hartman,
    30-12-2016

Dit is een mooi park met comfortabele villas, uitzicht op zee. In het seizoen zijn er restaurants bij het strand. Mooi wandelen naar Conca of langs allerlei stranden. Portovecchio en Bonifacio zijn gezellig voor een dagtrip. Vergeet de lokale soecialiteuten niet!

Super park

Isa,
    8-1-2016

Serenamore is een top vakantiepark. De ligging is super, tegen de berg met mooi uitzicht over de baai van Favone. Op het park zelf zijn niet veel activiteiten te doen, maar er zijn veel activiteiten te doen in de nabijgelegen plaatsjes. Het weer op Corsica is vooral in de zomer heerlijk, lekker warm. Je bent veel buiten, de veranda's zijn hiervoor prima geschikt, met name die van de villa's. Eigenaren zijn erg vriendelijk. Veel andere gezinnen op het park, voor de kinderen ook gezellig.

Ontdek een prachtig eiland vanuit luxe verblijf

Joop en Wilma,
    3-12-2015

Accomodaties goed ingericht, prachtig zeezicht, fijn zwembad, heerlijke rust

en beheerders met erg goede info.

Geweldige tijd gehad daar. Fantastisch, de rust.

Fam. de Peffer,
    24-11-2015

We hebben genoten van het uitzicht op zee en de serene rust die er heerst. Geweldige plek ook om helemaal tot jezelf te komen.

Je moet wel een auto ter beschikking hebben als je iets van het eiland wil zien.

Aanrader!

Mark,
    24-11-2015

Een geweldige locatie om heerlijk te genieten van al het moois dat Corsica te bieden heeft. Heerlijke tijd gehad!