vakantieparken in Faliraki

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantieparken Faliraki

Dagen regen12973210015611

Reviews over Faliraki

• 8Raymond van Ballegooi16-11-2020

Ondanks Corona leuke plaats

Het was erg rustig maar nog steeds genoeg te doen. Er is een ''barstreet'' met winkels en restaurants en shops. McDonalds zit op het uiteinde tegenover de Chaplins bar aan het strand. Ook de watersport is een aanrader op het strand en totaal niet duur!

• 7Cultuur

oktober 2020

• 9Alida26-08-2020

Fantastisch!

Prachtige plek. Vooral de mooie baaitjes. Werkelijk schitterend. Je waant je in het paradijs. Naast de grote hotels liggen meerdere prachtige baaitjes. Schitterend! Leuke restaurantjes erbij. Heel mooi. Leuk om te snorkelen. Schitterende uitzichten. Er liggen meerdere naast elkaar. Wij hadden er een huurauto bij en hebben meerdere baaitjes en stranden bezocht. Eigenlijk hoef je niet verder. Faliraki heeft genoeg baaitjes. Uiteraard zijn er meer mooie stranden op Rhodos. Faliraki is 's avonds gezellig om door te lopen. 16 km van Rhodos stad (oude stad zien is een must). Lindos (zeker aan te bevelen) ook goed te doen. Wij vonden het de perfecte plek om ook andere dingen te doen. Wij regelen de huurauto altijd in ned. Dit is goedkoper en verzekeringen zijn dan goed geregeld. Dit is onze 2e x Rhodos, maar komen absoluut terug. Wat een schitterend eiland! Wij hadden regelmatig een lekker windje wat het ook aangenaam maakt. Genoten.

• 10Cultuur
    • 9Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

augustus 2020

• 8Fred Budde20-08-2019

waren blij verrast

Mooie schone stranden en meer dan nodig zijn de souvenirwinkels en restaurants

verder een leuk en gezellig dorp met vriendelijke mensen

• 10Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 9Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 4Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Heidy Janssen13-08-2019

Heerlijk

Uit gaan straat. Savonds winkels open. Gezellige sfeer. In haven voor boot excursies of de watertaxi naar rhodos of lindos. Genoeg verhuur bedrijven voor auto scooter. Heerlijk eten. Aan het strand. Waterschoenen en snorkel aanrader. Daar kopen.

• 6Cultuur
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Levi25-07-2019

Leuke plaats. Mooie strandjes

Auto huren en lekker Rhodos gaan verkennen, oude stad is erg leuk.

• 8Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Monique en Marcel26-06-2019

Top!🌞

Leuke en gezellige plaats. Goede restaurants en leuke souvenirswinkeltjes. Wel een gedeelte oud en leegstand waardoor het op sommige plekken een vervallen indruk geeft. Old Town blijft gezellig maar daar wil iedereen dat je bij ze komt eten, dat is soms wel erg vervelend!

• 10Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Yvonne13-05-2019

Saai dorp

Wij waren hier begin mei. Het was erg stil. Het is geen mooi, authentiek Grieks dorp. Vooral een lange straat met bars, winkeltjes en restaurants. Het strand is lang, breed en ruim. Wel een gemakkelijke, snelle verbinding met Rhodos-stad.

• 7Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 6Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Gerard Sluijk20-02-2019

Leuke plaats, voor ieder wat wils.

Tijdens mijn verblijf in Calypso Beach Hotel wandeldekken wij regelmatig naar het centrum van Faliraki. Leuk centrum met voor ieder wat wils. In het hoog seizoen ook veel uitgaansmogelijkheden voor jeugd.

• 7Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in juni 2018

• 7mariska steijl23-01-2019

prima plaats als je wel van drukte houdt

leuk dorpje met heerlijke restaurants en uitgaansgelegenheden voor elke leeftijd. Prima strand met aflopend zandstrand met veel watersport faciliteiten

• 5Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 5Zorg voor natuur

september 2018

• 8Elly Bos05-12-2018

In oktober maakt faliraki een beetje saaie indruk, veel restaurantjes en winkeltjes zijn echt, wat logisch is maar het doet een beetje doods aan. Ook het waterpark is gesloten en het reuzenrad ook. Weinig mensen op straat. Je ziet dat het einde seizoen is. In het "open" genoeg vertier, veel restaurantjes in de buurt. Het strand van faliraki is gewoon super, fijn zand met helder zeewater dat wel wat snel stijl afloopt.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur