We hebben een aantal aanbieders voor Epe voor je op een rij gezet:

Reviews over Epe

leuk park

Branka Bebic,
    23-2-2019

Huisje was oke. ! matras lag niet meer lekker. Ze hebben het binnen een half uur verwisseld. Animatie was leuk. Leuk park.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Waar is dat 'zwemparadijs'?

Bas Soijer,
    22-2-2019

Het park, de accomodaties en vooral het personeel zijn geweldig, boven verwachting. Maar wat een van de sterspelers zou moeten zijn, "het zwemparadijs" is een kaal koud bad van misschien 10 bij 15 meter zonder enige uitstraling of faciliteit. Echt heel slecht, en ook zo makkelijk te fixen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Geweldig

J Gertenaar,
    15-2-2019

Wij gingen voor onze rust een midweek weg. Wij hebben er van genoten. Wij kunnen het andere aanbevelen

Gereisd met vrienden in februari 2019
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-2-2019

Bedankt voor het berichtje.

Fijn dat het verblijf zo goed is bevallen. Rust is er zeker door de mooie natuur en het autovrije park. We hopen dat jullie vaker een mooie tijd komen beleven op het park de Schaapskooi.

Groetjes,

Ilse

Heerlijk rustig genieten

Natasja,
    10-2-2019

Wat een heerlijke en rustige uitvalsbasis. Vanaf hier zit je zo midden in het bos, in Harderwijk, Zwolle... Er is genoeg te doen in de omgeving. Het park is volledig autovrij, wat heerlijk rustig is. Het huisje was prima. Ja, het kan hier en daar opgeknapt worden, maar er was niks stuk. We hebben een heerlijk lang weekend gehad.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-2-2019

Bedankt voor het berichtje.

Fijn dat het park zo goed is bevallen, het ligt inderdaad ideaal voor veel verschillende uitstapjes en activiteiten.

We hopen jullie snel nogmaals te zien op één van onze Roompot vakantie parken!

Groetjes,

Ilse

we komen voor het vierde jaar

molenaar,
    27-1-2019

schoon keurig chalet goede bedden klant vriendelijk een aanrader

Gereisd met partner in juli 2018