• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Enter

Leuk park!

M
    6-10-2018

Leuk park, aardige medewerkers, mooi en gezellig nieuw restaurant waar het prima eten is; heel aardige bediening!

Mooi ruim, schoon huis met leuke tuin en veranda!

Marjolein
    24-9-2018

Erg mooie ruime huizen, netjes schoon! Wij hebben met onze familie een super leuk verblijf gehad. Klein minpuntje dan toch, er waren geen traphekjes boven en de kids konden zelf de tuin uit lopen, dus dat was even extra opletten, maar mocht de pret niet drukken. Daarnaast waren er ontzettend veel vliegen, deur goed dicht houden.

Wat een leuke faciliteiten voor de kinderen, schommels, zandbak, voetbalveld, voleybal, crossbaan, ponyrijden, springkussen trampoline en nog veel meer! Je hoeft het park niet af. We hebben erg genoten!

Onvergetelijk!Fantastische herinnering. Aanbevolen

Familie Roelofsen
    18-9-2018

mensen moeten weten dat dit een uniek park is waar voor de leeftijden van 1 tot 85 alles is wat nodig is om een fantastisch verblijf te hebben in Alle seizoenen van het jaar. Geen enkel punt van aanmerking! en wij zijn heus wel wat gewend op het gebied van het organiseren van familie weekenden die qua samenstelling elke keer weer wisselden: (klein) kinderen worden groot en vormen zich een verwachting van "het volgende weekend". Onze keuze voor de Twentehoeve op het park Erve Kleilutte staat met stip bovenaan in onze beleving! De prijs -kwaliteit verhouding is optimaal: waar vind je bv een zo complete keuken met veel serviesgoed, koelkasten en vaatwassers voor 28 personen. Nieuwe bedden:boxspring. Brandschoon!, gastvrije, gezellige en warme inrichting: overal de nodige verlichting die soms automatisch werkte, veilige speelruimten voor kinderen en prachtige omgeving.kortom: Perfect Onze volgende weekend staat alweer "in de boeken" Joke

Rene
    9-9-2018

Net park keurig huisje en en lekker gegeten in het nieuwe restaurant met mooi buiten terras. Het zonnige weer deed de rest.

Super, gewoon doen!

jolande besuijen
    15-8-2018

Heerlijk ruim en kleinschalig echt genieten van een hoop luxe en een heerlijk terras/restaurant voor de deur! Alles is in het huisje aanwezig en heb eigenlijk verder niets aan te merken. In de omgeving zijn een hoop leuke dingen te doen met kinderen en wat wil je nog meer met een boerderij(tje) en speeltuin voor je deur. Niet onbelangrijk de bedden slapen echt top.

Prijs/kwaliteit erg goed!