Reviews over Enter

Fantastisch echte aanrader

Chantal,
    3-12-2018

Super leuke locatie en fantastisch huis. Wij zijn een weekend met de familie geweest (17 personen) en konden het niet beter treffen. Modern gezellig huis, heerlijke banken, grote eettafel en moderne keuken. Slaapkamers ruim en badkamers nieuw. Heerlijk warm / openhaard. Buiten en binnen genoeg te doen voor kinderen groot en klein.

Heerlijk park om met de hele familie te vertoeven

Annemarie,
    3-12-2018

Een fijn kleinschalig park, helemaal gericht op kinderen. Er is van alles voor kinderen; van een fietscrossbaan tot een trampoline. En vanuit ons huisje keken we zo op de speeltuin, ideaal! De mensen van het park zijn ontzettend vriendelijk en denken met je mee. Het huisje is niet groot, maar compleet ingericht en er is over alles nagedacht. Als ik dan nog een verbeterpunt zou moeten verzinnen dan zou iets meer opbergruimte fijn zijn.

Lydi van rooijen,
    3-12-2018

Heel kleinschalig park, daardoor heerlijk rustig. Heel leuk voor de kinderen; veel leuke speelactiviteiten en ...keurig verzorgd. Zelfs de binnenspeeltuin( waar ik normaal een bloedhekel aan heb) was hier prettig.

Het huis was basic, functioneel. De zithoek vond ik erg klein voor een 14 persoonshuis

Fantastisch vooral voor de kleinkinderen!

Tineke Vossen,
    3-12-2018

Dat het een heel mooi familiehuis is met alles erop en eraan, alles van goede kwaliteit, heel doordacht ingericht en ontzettend leuk voor kinderen.(wij hadden er 4 in de leeftijd 6 t.m.15 jaar)

Wel een minpuntje: geen kastruimte op de slaapkamers voor kleding.

Komen weer terug op dit park!

Alphonsus Robert DEN HEIJER,
    20-11-2018

Kindvriendelijk park met uitstekende accommodatie voor families/groepen