Sorteren

Reviews over Durbuy

Gewoon goed

TAM
    17-8-2018

We werden vriendelijk ontvangen bij de receptie. Het huisje is wel verouderd. De slaapbank is echt aan vervanging toe. Maar wat we nodig hadden was aanwezig. Op het park zelf is weinig te doen. Maar daar kwamen we ook niet voor.

Prachtige omgeving. Het park is een prima uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving

heerlijke vakantie op een prachtige plek!

Jonathan
    13-8-2018

Het park is prachtig gelegen in het bos. Huisjes zijn erg leuk, veel privacy. Bij binnenkomst viel ons op dat de trapleuning los zat, dit gelijk gemeld bij de receptie (spreken hun talen goed). Binnen een uur werd de trapleuning gemaakt, chapeau! Dankzij de medewerkers die snel en adequaat reageren, hebben we hier een super vakantie gehad! Er is voor de kinderen genoeg te doen op het park. Ze kunnen zwemmen, voetballen, basketballen en nog veel meer, ze hebben zich prima zelf vermaakt, waardoor ook wij als ouders tot onze rust kwamen. Vanuit het park ben je zo in het stadje Durbuy, waar ook van alles te doen en te zien is. Door de goede ligging van het park ben je ook snel bij allerlei andere leuke dingen, zoals de grotten van Hotton, adventurepark en diverse kastelen. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Aardig park zonder toeters en bellen

SW
    17-7-2018

Rustig park op een heuvel met veel groen en voldoende privacy rond de huisjes. Huisje van alle gemakken voorzien, waarbij moet worden opgemerkt dat de keuken en badkamer nogal krap waren en ook de bovenverdieping was erg klein en had weinig opbergruimte. Eenvoudig zwembad waar kinderen zich, met eigen waterspeelgoed, prima kunnen vermaken. Vanuit het park loop je zo de natuur in, wat gunstig is voor mensen met een hond.

Kleine campingwinkel waar je verse broodjes kunt halen.

De brasserie viel helaas tegen. Vriendelijk personeel maar de kwaliteit van het eten laat echt flink te wensen over. Wij hebben het twee keer geprobeerd en twee keer kregen we vlees op ons bord dat totaal doorgebakken was en taai als een schoenzool. Jammer.

Geweldig mooie omgeving

Decorte
    11-5-2018

Neem je wandel schoenen en golf spullen meegeweld

Leuke 2-daagse gehad

Jeroen
    21-6-2015

We hebben met 4 personen 2 overnachtingen gedaan in een tipi. Basic maar voldoende. Je blijft droog, je slaapt zacht en het is er verwarmd. Vriendelijke ontvangst in het Nederlands. De activiteiten waren voor ons goed getimed (Eco-pass). Het eten is niet om over naar huis te schrijven maar niets weerhoudt je om in Durbuy een ontbijtje mee te pikken.

Durbuy scoort een 8,5 uit 10, op basis van 375 reviews