Reviews over Durbuy

Geweldig mooie omgeving

Decorte, 11-5-2018
    Neem je wandel schoenen en golf spullen meegeweld

Kleinschalig en groen: Aanrader!

Petra, 5-5-2018

Leuke huisjes! Particulier bezit, dus iedere woning is anders ingericht. Veel groen en speels opgezet. Binnenzwembad(je) is een leuke extra met buitenligweide. Onderhoud van het basketbalveld mag wel aangepakt worden. Let op: Alle huisjes vooraan in het park parallel aan de doorgaande weg kunnen last hebben van het voorbijrazende verkeer.

Kies een huisje verderop in het park, aan de kleine weggetjes: velen echt prachtig gelegen in het groen en hier heerst volkomen rust.

Fantastisch park, huisje 41 is een aanrader!

Marco en Linda Frens, 28-4-2018
    Supermooi en rustig gelegen park, wij zaten in huisje 41. Fantastisch ingericht, met al het nodige comfort!

Winters mooi !

M. M., 18-2-2018

Vakantiepark Résidence Durbuy is goed gelegen om allerlei uitstappen te doen.

Je kan er onmiddellijk bij de wandelroutes. Het ligt dichtbij Baraque Fraiture.

Het stadje Durbuy ligt vlakbij. Het is er rustig en je hoort s' nachts geen lawaai.

Leuke 2-daagse gehad

Jeroen, 21-6-2015
    We hebben met 4 personen 2 overnachtingen gedaan in een tipi. Basic maar voldoende. Je blijft droog, je slaapt zacht en het is er verwarmd. Vriendelijke ontvangst in het Nederlands. De activiteiten waren voor ons goed getimed (Eco-pass). Het eten is niet om over naar huis te schrijven maar niets weerhoudt je om in Durbuy een ontbijtje mee te pikken.
Durbuy scoort een 8,5 uit 10, op basis van 373 reviews