Reviews over Cussac

Familie Visser,
    5-11-2016

Met 3 families afgereisd naar Cussac om 3 verjaardagen te vieren.

Fijne huisjes, gezellig ingericht en voorzien van alle gemakken. De openhaard is echt fijn en bedden zijn super.

Veel servies aanwezig, dat is prettig wanneer je met zoveel bent. Weer was heerlijk, volop zon, vissen, zwemmen, wandelen en lekker eten (moet je wel naar zoeken, ligt een goede lijst in de huisjes). We zijn naar Limoges, Brantome en Rochechouart geweest. Prachtige plekken, we gaan zeker terug!

Prachtig park, schitterende natuur, een superplek

Familie vd Valk,
    26-9-2016

Een super plek. Wanneer je naar de Limousin streek gaat, weet je dat het er rustig zal zijn. We hebben er van genoten. Prachtig park met grote visvijver waar onze kinderen heerlijk hebben kunnen ravotten en vissen. Het is erg mooi en het park is heel goed onderhouden.

We hadden gekozen voor dit park omdat er een binnen- en een buitenbad aanwezig is. Het weer was geweldig dus een goede keuze; er werd flink op los gezwommen!

Bijzonder dat er zoveel dieren zijn en elk huis een eigen vaste bbbq heeft. Binnen was ook alles aanwezig (vaatwasser, wasmachine(!), magnetron, etc) en de bedden waren echt goed.

Heerlijk gegeten in restaurantjes in de buurt. De lijst met restaurants is fijn want je ziet de restaurantjes niet altijd direct aan de doorgaande wegen liggen. In het huisje is heel veel informatie over de omgeving aanwezig. We hebben prachtige wandelingen gemaakt en genoten van de rust, prachtige natuur en de vriendelijke parkmanager, Bruno. We komen zeker terug!

rust en stilte

verheye bernard,
    7-8-2016

gewoon een uitstekende plek voor elke hengelaar die niet van die hele grote karpers wil vangen ,maar altijd vissen van 2 tot +/- 6 kg

ook met kinderen is dit een goeie plaats er is een speeltuin en 2 zwembaden dus voor elk wat wils ,de huisjes zijn perfect ingericht en liggen lekker in de schaduw voor een heerlijke nachtrust

voor herhaling vatbaar

Fantastische plek!

Familie Nijenhuis,
    19-7-2015

Heerlijke vakantie doorgebracht. Fantastisch weer, mooie zwembaden en een geweldig uitzicht. Echt een mooi park!

Alles is in de huizen aanwezig (vaatwasser, magnetron, wasmachine, etc), goede bedden en voor Franse begrippen heel schoon! Wij komen zeker terug.

' Mooi Park '

Sandra Loos,
    29-6-2014

Vakantiepark Le Hameau de La Maridele *** in Cussac (Frankrijk) is gelegen in een rustig omgeving met leuke vis mogelijkheden voor de deur.

Het uitzicht op het meer is prachtig en de huisjes zijn prima met oven en vaatwasser.

De caretakers Mark en Wendy waren erg aardig en behulpzaam, het park heeft verder geen restaurant of receptie dus gezellig zelf koken of opzoek naar een restaurantje in de buurt.