• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over accommodaties in Curaçao

Wij komen zeker nog een keer terug

EH, 19-2-2018

Leuk park, nette huisjes op het eerste gezicht, maar niet te nauw kijken

De villa was erg ruim, en voorzien van eigenlijk alles wat we nodig hadden. De dames van de receptie waren erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant, er zijn een aantal leuke restaurantjes bij het strand. En de AH zit echt op 2 minuten loopafstand, erg handig! 1 Keer zijn we in het zwembad geweest, maar het water vonden wij aan de koude kant, dus lekker naar het strand geweest, heerlijk strand, ook leuk met kinderen, er is zelfs een speeltuintje en de zeebodem loopt geleidelijk af. Leuk om te snorkelen! En lekker iedere dag schone handdoeken met de badlaken service van het resort.

Helaas veel last van muggen bij onze Villa Lagun, waardoor je eigenlijk 's avonds naar binnen moest vluchten, omdat je lek geprikt werd...... Zelfs de muggenspray van OFF hield ze niet tegen.

Home away from home

Alex & Elles, 18-2-2018

Geweldig vakantie park, was voor ons de derde keer alweer, bijzonder gastvrij team van eigenaars en personeel. De huisjes zijn alle 2 onder 1 kap huisjes, basic van opbouw maar van alle gemakken voorzien met een eigen overdekte gemeubileerde Porche die tevens de toegang is tot het huisje. De begroeiing rond de huisjes is zodanig dat je de buren in principe niet ziet.

Midden in de natuur ver weg van de toeristencentra en heel dicht bij de mooistste strandjes van Curacao.

Elke ochtend is er buiten bij de receptie onder het genot van een bakkie leut gelegenheid om met de andere gasten ervaringen uit te wisselen.

Heerlijke vakantie, we komen altijd graag terug.

Wouter, 15-2-2018

We komen hier vanaf 1994 regelmatig, eerst met onze 3 kinderen, een keer met de hele familie en de laatste keren met z'n 2en. We kiezen steeds voor dit park vanwege de ligging in de natuur, de rust, dicht bij de mooie baaien, en niet in de laatste plaats de prettige, gastvrije sfeer en het warme welkom van Erna en Armand. Het team is inmiddels versterkt Marc en Mascha, ook zo vriendelijk en behulpzaam. En niet te vergeten de vaste krachten Mimi, Ruth en Wendel.

Het is heel prettig dat we van het vliegveld kunnen worden opgehaald, dat we via het park een auto kunnen huren en een boodschappenpakket voor de eerste dagen kunnen bestellen.

De bungalow, in landhuisstijl, biedt alles wat we nodig hebben. Veel privacy. Het is heerlijk toeven op het terras, genietend van de vogels en de leguanen. Het park wordt goed onderhouden met mooie paden en heeft een heerlijk zwembad en een jacuzzi.

Elke ochtend staat de koffie klaar bij de receptie.

Ruim Ocean View app

Jan Peters, 13-2-2018
    Mooi Ocean View appartement met prachtig uitzicht. Wel aan onderhoud toe en keuken inventaris niet compleet. Helaas nu veel lawaai van bouw werkzaamheden.
Curaçao scoort een 8,2 uit 10, op basis van 2801 reviews