Sorteren

vakantieparken Corsica

Reviews over accommodaties in Corsica

Groot vakantiepark aan de kust, keurig aangelegd

Marjan
    25-8-2017

Het park bestaat uit twee delen, een deel dicht bij de zee en een deel dat volgens mij vrij nieuw is en dmv een weg gescheiden is van de rest van het park. Je kunt via een tunnel onder de weg door lopen, naar het strand is het dan tien minuten lopen. Voordeel is dat je geen last hebt van de animatie als je op dit deel van het park verblijft. Wij hadden een mooie nieuwe stacaravan, met airco en die hebben we zeker nodig gehad, ook ' s nachts. Er is geen supermarkt op dit park. De Spar is vijf minuten rijden, maar daar hebben ze de prijzen aardig omhoog gedaan voor de toeristen. Iets verder rijden en dan heb je een hele grote Casino. Je kunt ' s ochtends wel croissants en baquettes halen bij de bar.

Strand is vrij druk, je ligt aardig dicht bij elkaar. Strandstoelen zijn altijd bezet. Bar en restaurant van de camping zijn prima! Vriendelijke personeel en goed eten en drinken.

Heerlijk vakantiepark aan de oostkust van Corsica

NVDB
    9-8-2017

Ontvangst was heel vriendelijk, we konden om 12 uur al in het huisje. De huisjes zijn heel mooi, schoon en compleet. Wij zaten op het tweede gedeelte in huisje 228. Ca 5 min lopen naar het strand / zwembad / restaurant. Fijn zandstrand met genoeg plek. Het restaurant is van goede kwaliteit en niet duur. Het zwembad is mooi, maar niet groot. Er was animatie voor de kinderen, maar wel in frans. Eigenlijk geen negatieve opmerkingen. Het ligt net buiten Ghisonaccia, waar niet veel te beleven valt.

Geweldig park, mooie omgeving

hans hartman
    30-12-2016

Dit is een mooi park met comfortabele villas, uitzicht op zee. In het seizoen zijn er restaurants bij het strand. Mooi wandelen naar Conca of langs allerlei stranden. Portovecchio en Bonifacio zijn gezellig voor een dagtrip. Vergeet de lokale soecialiteuten niet!

Mooie camping , heerlijk aan het strand.

Maria
    9-8-2016

Ik heb me verbaasd over de recensies die ik hier heb gelezen. We hebben twee heerlijke weken hier op deze camping gehad. Bij touroperator een stacaravan gehuurd met 3 slaapkamers. Schoon en netjes. De nieuwe eigenaren (tohapi) hebben al veel gedaan om de staat van de camping te verbeteren. Ziet er goed uit. Er wordt veel georganiseerd voor de kinderen. De mensen van de receptie zijn vriendelijk en adviseren graag als je de mooie plekken van corsica wilt ontdekken. Aanrader!

Super park

Isa
    8-1-2016

Serenamore is een top vakantiepark. De ligging is super, tegen de berg met mooi uitzicht over de baai van Favone. Op het park zelf zijn niet veel activiteiten te doen, maar er zijn veel activiteiten te doen in de nabijgelegen plaatsjes. Het weer op Corsica is vooral in de zomer heerlijk, lekker warm. Je bent veel buiten, de veranda's zijn hiervoor prima geschikt, met name die van de villa's. Eigenaren zijn erg vriendelijk. Veel andere gezinnen op het park, voor de kinderen ook gezellig.